Friday, May 8, 2015

selamat hari jadi mak~

arini Jumaat 8 May 2015.. genap umo mak shin yak ke-66 tahun.. Alhamdulillah.. walopon mak x baper sehat dan kuat mcm dulu dulu.. still rasa bersyukur tiap kali shin mangon tido.. leh dengar suara mak.. makan makanan mak masak.. nampak kelibat mak dalam umah dan luar umah.. syukur sangat sangat..

cuma mak agak sensitif kalo mengadu dia sakit.. selalu dia ngadu biasa biasa jer.. arini dia agak sedih.. bila dia ckp dia rasa dia makin kurus.. makin x kuat.. sakit sana sini.. dia ingat lepas dah operation dia akan sehat.. mmg la dah xde sakit kat perut tu.. tp ni sakit sendi sendi plak.. even dia nk pegang cawan pon rasa x kuat.. dalam pada dia mengadu tu.. tetiba dia menangis.. hukkk.. shin blur.. masa tu mmg kitaorg ngah duduk berdua.. shin cuma sedapkan hati.. suh try obat obat.. mmg kalo dia x baper sehat kalo leh nak je bawak gi spital.. tp aritu gi spital doctor cuma bagi obat tahan sakit jer..

apapon shin mmg selalu doakan mak sehat selalu.. semoga murah rezeki.. bahagia selalu.. mak lah harta shin dunia akhirat.. mak lah punca shin happy untuk terus hidup kat muka bumi ni.. sayang mak selamanya.. hepi besday mak!!!

*i'm shin.. i'm inesen

2 comments:

Ghazali Aziz said...

Muga Shin menjadi anak yang soleh dan syurga buat Shin ...

Nu'man Qatadah said...

Doa kan mak Shin selalu sehat. Ameen.