Saturday, May 5, 2012

happy besday Adam Ashraff

arini besday anak buah shin Adam Ashraff yang ke 3 tahun.. hurmm.. mcm lambat sgt budak ni nak beso.. hurmm.. jarang balik umah tok dia ( umah parent shin ).. selalu kalo jarang balik ni bila sesekali jumpa nampak la budak tu cpt beso.. ni tak.. sama jer.. huhu.. cuma dah pandai ckp skit skit.. mintak itu mintak ini..ngee~

actually sepatutnya pagi tadi shin pegi Kota Tinggi.. pasal kena attend majlis kawen sepupu shin.. anak arwah pak ngah.. parent shin dah berkampong kat sana.. tolong rewang.. tp ada poblem skit.. x jadi la shin pegi.. pastu transport xde.. terpaksa la shin beranikan diri merempit pi Kulai semata mata nak raikan majlis besday anak buah shin ni.. cuak gak la.. dah lama x merempit jejauh.. pi bando lak tu.. sib baek selamat sampai ngan selamat balik.. hik hik~

 besday boy bad mood

dapat hadiah pon muka ketat jer.. mencik

 seronoknyer bukak hadiahhhh

8hb May ni.. turn besday mak shin plakk.. adehhh

kepada Adam Ashraf.. acik doakan semoga cepat beso.. jgn nak moody moody sgt.. jgn asyik nak ngada ngada jer.. cecepat dpt adik baru.. so mungkin perangai tu leh berubah.. semoga jadi anak yg solleh.. bijak.. dan dengar kata ek.. sayang diaaa~

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen..