Sunday, June 3, 2012

hepi 34th besday to me

akhirnya.. sampai gak harinya.. tak leh dah nak tahan tahan.. tak leh nak tolak tolak.. datang gak.. arghhh.. cepatnyaaaaaa dia datang.. kenapa?? kenapa???? #nanges

erk.. bukan mamat kat gambo tu yak datang la.. aishh.. kalo dia la... ajer giler nak tolak tolak.. nak tahan tahan.. hik hik.. dia lom sempat bukak kasut lagik shin dah tarik masuk umah hahahaha #gelak jahat

maksud shin.. arini 3 June 2012.. maka terbentuklah satu angka yg amat memakotkan.. genap umo shin 34 tahun.. erk.. sob sob #cedey

kalo semalam umo 33.. la ni dah 34.. apa yg dah beso pon x tau ler.. nengok sama jer dari atas sampai bawah.. perut jer skit kedepan.. leh diperbaiki lagik huk huk..

kalo kengkawan nak tau.. shin lahir betul betul time Maghrib.. haa lahir pon kat umah.. time tu parent baru pindah FELDA.. mana ade transport.. jalan raya pon lom siap betul.. still hutan.. kan ada kena pijak ngan gajah ker.. terkam dek rimau ker.. so mak bidan yak sambut shin tu dah arwah pon.. ader ker patot dia suh letak shin kat beranda depan umah.. pasal kata dia.. lahir time Maghrib ni ada bawak suwey.. dulu kan org org pecaya bab karut marut ni.. tp shin dengar cerita ni agak sentap gak laaa.. "aku bawak suwey ker?? cittt "

maka.. terlahirlah seorang budak inesen yg agak kiut gak laa.. leh tahan laa.. semua baby yak baru lahir kan mmg kiut miut kann..  so shin pon tergolong dalam golongan baby yak kiut miut gak laaa.. ngee~

dah setelah 34 tahun.. terbentuklah shin yak sekarang ni.. budak baek.. comel tu agak dah berkurangan la.. kesan dari faktor ekonomi.. pecemaran udara.. pencemaran sosial.. pencemaran segala galanya.. tp xpe.. i'm still shin.. i'm still inesen #terharu

wajah wajah orang umo 34 tahun #nanges

xde yg special pon arini.. xde celebrate.. xde kawan baek kat sisi.. xde org org yg shin syg kat sisi.. sunyi.. xde sapa yak menspecialkan diri ni.. boring x tau nak wakpe.. shin pi masuk keje jap.. check check kalo ada keje leh wat.. nak bizikan diri.. pon xde keje gak.. nak kuar nengok upin ipin kat kulai kete xde lak.. geng pon xde.. so.. hari ni mcm hari hari shin yak biasa #nanges

wish?? ntah.. shin wish (doa) tiap kali lepas solat jer.. time besday pon sama jer.. wish yak sama.. shin nak orang orang yg shin sayang sehat.. bahagia.. aman damai.. terutamanya mak ngan family shin.. semua org sehat dan selamat.. dari umo shin satu hari sampai la umo shin 34 tahun dan seterusnya.. setiap kali shin bukak mata lepas mangon tido.. setiap kali shin bernafas.. orang orang yg shin sayang ada dekat ngan shin selamanyaaaaaaa.. dunia akhirat #nanges

ok.. time solat Maghrib.. yok!!!

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

9 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

happy besday shin..

z o u l said...

hepy besday

i'm shin... i'm inesen said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) : maceh babah

i'm shin... i'm inesen said...

z o u l : macehhhhh :)

sYukCurz said...

hepi besdays shin

i'm shin... i'm inesen said...

sYukCurz : macehh syuk

bukankosong said...

apy besdayy shin

tp xpe, ang nmpak muda agi :P

i'm shin... i'm inesen said...

bukankosong : ouch terharunya nampak muda huhu.. maceh maceh

::FAIZ:: said...

hppy bday... :)