Thursday, May 5, 2011

jangan kau ucap selamat tinggal

perghh.. xleh handle ar.. mata ngantok.. dari pagi tadi masuk keleje.. sampai ler dah nak balik... setim jer manjang.. mcm ramai bebeno syaiton ni rojim dok senggayut kat kelopak mata.. asyik nak terkatop jer.. tp.. demi tugas.. terus terkun bekerja.. sempat la ngulor jap.. tido sejam.. tu pun x puas rasanya... adehhh~

ni gara gara.. malam tadi shin pi makan makan ngan kengkawan sempena tamat sudah kontrak abang miaki yamashita hidup kat muka bumi Johor ni.. so dia akan menyambung nyawa kat tempat laen plak.. KL katanya.. aishh makin rosak laa abang kita ni.. ngee.. apapon.. warga PLU Johor akan kehilangan sebutir permata palsu yg sekian lama di gilap kat UTM tu huhu.. nak wat camne.. demi mengembangkan sayap katanya.. dan mencari rejeki yg HALAL.. makan dia akan berpindah ke tempat baru.. huk huk.. cedey~


kul 8 lebih.. semua orang dah berkumpul kat restoran Anjung Warisan Johor.. hmm.. tempat ni letakkan kat Johor Bahru huhu.. shin x tau nama jalan.. sbb 1st time shin pi.. memula sampai.. wahh sangat nampak cantik ler..


nak makan kat restoran ni.. kita leh pilih.. makan kat tingkat bawah.. atau atas pokok.. pastu korang kena dodok bersila ek.. haaa.. mmg lenguh ler kaki gamaknya.. tp kalo pi ramai ramai besh gak.. leh main kuis kuis kaki bawah meja.. kot kot ada yg kita berkenan.. hehehe..satu jak.. service dorang agak selow.. sampai xdak mood nak amek gambo makanan. *nanges


sambil menunggu makanan.. ada ar hiburan skit


bergambo kenangan lepas kenyang huhu


dan lagik~


fourth some sambil cari kutu huhu


majlis di cemari ngan model sunsilk katanya huhu

lepas abis makan semua.. kul 11 lebih baru shin gerak balik.. dah tu.. merempit mcm gaban nak anto bini dia nak bersalin.. punya la laju.. nak nak lalu kat jalan sengkang tu.. xde kenderaan lain.. baca ayat Qursi banyak banyak.. sampai tersasul2.. bukan x hafal.. tp kalut.. huhu.. sampai gak umah jam 12.20minit malam.. gitu.. ajer ler.. pastu tido dekat kul 1 lebih.. mana x ngantok pepagi pegi keje kannnnnnn... *nanges

apapon.. mekaceh la kat encik nolan dan semua.. semoga kita berjumpa lagi ek.. to gather gahter beramai ramai.. even lepas abang miaki dah xde kat sini.. kita still jumpa cami ek..

kepada abang miaki.. selamat berhijrah ek alam lain.. eh silap.. ke negeri lain.. semoga success.. semoga terus gorgeous.. jangan lupa kengkawan kat sini ek.. seronok dapat kenal.. even x sempat nak scandal huhu... mmuahhh~


pertemuan kita di suatu hari
menitipkan ukhuwah yg sejati
bersyukur ku kepada Ilahi
di atas jalinan yg suci

namun kini perpisahan yg terjadi
dugaan yg menimpa diri
bersabarlah di atas dugaan
kau tetap pergi jua

kan ku utuskan salam ingatanku
dalam doa kudus ku setiap waktu
ya Allah tabah kan hati hambamu

senyuman yg terukir dibibir mu
menjadi ingatan sepanjang waktu
tanda kemesraan bersimpul padu
kenang ku di dalam doa mu~

p/s : kredit gambo2 dari pesbuk Nazmi & abang miaki

sekian

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

6 comments:

Aziz said...

wah shin siap ngan lirik lagu kump BROTHERS ya...lirik lagu ni memang syahdu.

Shin ade FB tak? Nk add la..

No tepon shin mana?

Miaki Yamashita said...

omg....so sweet la shin!..tanx..sedih la..xmo tiggalkan JB!!...=(

NazmiVDW said...

awwwhhh sho shweet...~

Shamsuddin Amin said...

sewit la...
dia x kan lupe nye kengan indah ngan korg2... tau2 je ak ni kan... hoho

*thanks tinggalkan komen...
tu la kan...
pasni akan trus gtau je...
tapi tgok keadaan juga..hehe

Ijann Hj. Marzuki said...

Hahaha... Kenapa aku tak leh tahan gelak time Dak Shin sebut permata palsu tu? Kih kih kih!

Mimi >>> Welkam tu KL! Hahaha...

Miaki Yamashita said...

ijan :.tanx....hehehee...=)