Tuesday, September 27, 2011

dalam hati ada taman

kengkawan nak tau?? haa pagi tadi shin dapat mms dari kak ipar shin.. dia tepek gambo pokok munga.. dia tolonga tanamkan kat depan umah bujang shin.. alahai.. mekaceh la yer kak ipar.. jasamu ku kenang selalu selagi pokok tu x mati huhu...  ari minggu aritu dia ada suh shin kembur kembur tanah then baru tadi dia sempat tanamkan.. haaaa nampak tak gambo kat atas.. tu la kak ipar shin ngan anak buah shin.. gambo kat umah dia.. dekat jer ngan umah bujang shin.. thankz lagi sekali ek~

ini la pokok yg dia mms kan tu.. ni baru baby lagi

then kak ipar cakap.. nnt dia semaikan dulu pokok munga ni.. pastu nnt dia akan tanamkan lagi kat umah bujang shin.. sbb shin cuma nak dia tanamkan pokok yg sentiasa bebunga.. ngee.. dah yg penting.. ada ciri ciri kedesaan inggeris gitu..

petang tadi lik keje.. shin singgah umah bujang.. 1st time shin siram pokok munga kat umah sendiri.. huhuhu.. teruja.. cpt cpt la beso ek.. membiak.. bebunga bunga cinta.. kannn *sengih

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

lawa style rmh atas tu

i'm shin... i'm inesen said...

faiz : umah shin lawa gak pe

Aman Ibrahim said...

chewah~ lawa tomei bunga2 tuh mcm shin haha..

jaga elok2.. jgn diabaikan plak.. sian akak ipar tanam penat2

i'm shin... i'm inesen said...

aman : InsyaAllah.. akan siram selalu.. *sengih