Tuesday, November 20, 2012

atok ngepose sakan~


alkesahnya di China.. ada sorang atok ni.. Lu Xianpin, berumo 72 tahun.. tetiba menjadi terkenal selepas gambo dia pakai baju pompuan tersebar kat internet.. actually.. cucu pompuan atok ni yak mendesign baju baju ni.. pastu tetiba.. timbul idea aneh atok ni dok mix and match.. sambil menggayakan baju tersebut.. cucu dia pon amek la gambo.. dorang rasa fun giler dan untuk menambah kan lagi rasa fun tu.. cucu dia pon menepek la gambo gambo tersebut kat tenet.. asalnya utk suka suka jer.. x sangka plak. dengan tersebarnya gambo tersebut.. terus atok ni ngan baju baju yak dia design terus dpt perhatian ramai.. wahh bagus punya marketing kannn..


nanges nengok atok ni ngepose..


amboih pingky gurl~

yak pasti.. ramai penduduk China begitu terpesona nengok kaki atok ni yak panjang dan tirus.. mmg sesuai utk pakai baju camni.. tp tang muka.. mmg x leh blah la... korang rasa comel ker atok tu pakai camni huhu

p/s : agak agak kalo shin suh atok shin pakai camni.. rasanya.. mau muka ni kena toreh ngan pisau noreh getah #nanges

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

5 comments:

Amin A. R said...

Seyes! Jeles tengok atok ni punya pose...kiter x mampu. Bahahahahah!

ahsfantasy24 said...

mak aih..
kalau buat bisnes ni,
laku ni, model comel :D

i'm shin... i'm inesen said...

Amin A. R : hehehehe.. kannnn.. dia mampoooo

i'm shin... i'm inesen said...

ahsfantasy24 : model sarung kaki

crescent said...

sembah ratu lah kat atuk ni...haha...mantap...design baju pun cantik...