Monday, March 21, 2016

acara hari minggu - waterfall

acara cuti hari minggu yak panas semalam shin habiskan ngan wat aktiviti berair lagi menyejukkan.. shin pegi Air Terjun Kota Tinggi.. kalo dari rumah shin adalah around 30-35 minit.. nak masok kena bayo yer.. Rm7 satu kepala.. kalo korang ada 2 kepala.. haa pandai pandai la kiraaaaa #sengih

kalo la free.. harus tetiap minggu shin pegik.. asal panas jer pegi.. best tau.. sejuk badan dapat berendam.. sejuk mata dapat nengok benda benda menyejukkan lagi memrangsangkan kat sana #hehe

kalo ada baju kotor.. leh la bawak sekali.. leh cuci cuci sambil mengumpat ngan org sebelah.. jimat bil air.. kalo hati dan diri tu kotor.. hmmm rendam 40 hari 40 malam pon lom tentu bersih #gitu

ada banyak anak anak ikan kat air terjun ni.. dorang suka geget geget kaki.. leh la buang kulit kulit mati yak penuh dengan noda dan dosa tu #tekupmulut

ni kat tingkat atas.. haa sini bahagian orang dewasa yak reti berenang sikit sikit mcm shin hehehe.. kalo x reti berenang.. pakai la life jacket ato boya yer!

 best siot!

selfie tetappppp selfie yer!

aksi membahaya.. jangan tiru!

memang mendamaikan kat sini.. hope nnt kalo pegi lagi.. leh la betemu jodoh.. aritu ramai gak bakal bakal jodoh.. tp maluuuu nk ngorat #nanges

habis dahhhh!!

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

13 comments:

Carl Dani said...

bestnya..lagi-lagi cuaca panas ni....hehehe

i'm shin... i'm inesen said...

Carl Dani : yok gi bersama sama

Nu'man Qatadah said...

Berjalan jalan je ... bila nak berjalan sambil pegang tangan lak ..
nak tengokkkk pic ... kehkeh

Amir Warlord said...

Panas-panas musim El-Nino nie...memang terbaek kalo dapat berendam macam Tuan Puteri Gunung Ledang kat air terjun nie....hihihi...

Cume risau kalau Tuan Puter betul2 ikut balik...mampuih la jawab nyer...

Kamen Shinobi said...

Tetiba terasa rindu dengan monopod yang dah berhabuk dalam laci...haha

Bila nak wefie ni..asyik selfie jer..nk join gak monopod Shin..hehe

i'm shin... i'm inesen said...

Nu'man Qatadah : xde sapa sudi pegang tangan shin ni #sedih

i'm shin... i'm inesen said...

Amir Warlord : sedapppp.. sejuk rasa air terjun

i'm shin... i'm inesen said...

Kamen Shinobi : meh kita snap snap ngan monopod ek.. kat air terjun leh.. pantai leh.. katil leh #eh

Asyraf_Crescent said...

mahal kan air terjun kota...hahaha...tapi kalo nak mandi port best naik atas tempat shin pegi tu kan...yang bawah bawah macam tah pape jer...hahaha...

Aries Kid said...

Best giler panas cmni mandi air terjun..

i'm shin... i'm inesen said...

Aries Kid : best best best.. meh la

Mhd amin said...

Hello hdsome

Mhd amin said...

Hello hdsome