Tuesday, March 8, 2016

MH370 - after 2 years

2 tahun dah.. sekejap je masa berlalu.. teringat masa kejadian MH370 ni.. shin baru je tiba di Bali x sampai 24 jam.. terkejut mcm x percaya dpt berita ni.. takot nk naek kapal terbang.. sibaek kejap jer lepas tu ok.. Allah lebih mengetahui setiap kejadian yak sudah tertulis dengan izinNYA juga.. kita hanya mampu mendoakan yak terbaek.. dah semoga kita sentiasa terselamat dari bencana dan kejahatan manusia ‪#‎nanges‬ ‪#‎MH370‬ ‪#‎after2years‬

baru jer balik dari becuti kat Surat Thani - Koh Samui & Koh Tao.. later nnt baru update.. tangan sakit mcm terseliuh masa bawak moto kat sana.. sakit sangat #nanges

*i'm shin.. i'm inesen

3 comments:

Carl Dani said...

Cepat masa berlalu,dah dua tahun.....take care Shin..

i'm shin... i'm inesen said...

Carl Dani : take care too my friend

Sobri Yaacob said...

cepat masa berlalu..
tapi kisah mh370 tak akan pernah dilupakan :)