Wednesday, September 12, 2012

Al-Kisah - PONY si pelacur haiwan

alkesahnya.. ada satu kesah berlaku satu kawasan pendalaman kepulauan Borneo di Kalimantan Indonesia.. ada spesis manusia yak kejam giler.. ada hotak tp xleh pakai.. giler nak mampos.. sanggup dia tangkap orang utan.. pastu dia lacurkan.. x ke giler namanya tu.. haaa kengkawan nak tau kesahnya?? meh shin cite.. memula shin baca kesah ni.. rasa nak muntak.. mendidih jer darah ni.. mcm x sangka plak.. sanggup orang buat kat haiwan camni.. giler ah #grr

ini kesah mengenai PONY ( gambar ).. sekor orang utan yak di kurung dan di jadikan pelacur @ hambar seks utk pelanggan yak sanggup datang dari juah.. hanya betujuan utk melempiaskan napsu dengan haiwan tersebut..

PONY ditemui di sebuah perkampongan pelacur di pedalaman Borneo Indonesia.. ia dirantai pada dinding dan di temui terbaring lesu bersama sisa sisa air mani manusia yak tidak berakal.. 

sebelum dijadikan pelacur.. PONY ditangkap dan bulunya dicukur.. setiap hari bulunya dicukur untuk merangsang pelanggan yak nak merasa nikmat bersenggama dengannya.. sewaktu di temui.. kulit PONY terjejas teruk akibat terdedah dengan gigitan nyamuk dan berkudis..

Orang Utan Survival mengambil masa setahun sebelum berjaya menyelamatankan PONY dari terus bergelombang dengan maksiat.. dalam beberapa percubaan sebelum itu.. pegawai Orang Utan Survival terpaksa berhadapan dengan ancaman orang kampong yak bersenjatakan pisau dan parang beracun.. 

akhirnya dengan izin Allah.. melalui bantuan dan kerjasama pegawai perhutanan tempatan berserta 35 orang askar bersenjata.. akhirnya PONY berjaya diselamatkan dari terus hidup penuh noda sebagai pelacur..

kini PONY hidup bebas bersama orang Utan yak laen.. walopon ia janggal.. membawa diri.. mungkin malu mengenangkan kesah hitam hidupnya.. tp sekurang kurangnya PONY berjaya melepaskan diri dari terus dijadikan sajian seks manusia durjana... korang leh nengok klip bideo KESAH PONY dengan klik sekali yer.. semoga dijadikan pengajaran.. sayangi haiwan.. jgn dera.. kalo x mampo bela.. jangan coba coba.. sekian~

*i'm shin.. i'm inesen

2 comments:

crescent said...

ape nak jadi manusia nie...sadis tol...

Aisyah Rafaei said...

patut le sana mcm2 bencana selain amalan syirik yg byk..