Sunday, September 2, 2012

acara hari minggu

sedapnya cuti.. x puas rasanya cuti 3 ari.. perghh malehnya nak keje sok.. kengkawan wakpe jer cuti ni ek?? haaa nak tau? shin dok umah jer.. ngee.. melepek.. nak kuar pikir banyak kali.. ongkos nyer agak sedey.. rugi plak x puasa 6 masa ari Jumaat ngan Sabtu.. arini jer shin puasa 6.. dah masuk hari ke 4.. then esok sambung sehari.. pastu ari kamis nyer lagik sehari.. pastu dah leh rayaaaa.. yehaaa~

cecuti ni shin dok ngabiskan nengok dvd yak shin beli masa cuti raya itu hari..cite Once Upon A Time season   one.. perghh beshh wehh.. addict nak nengok apa jadi seterusnya.. so hadap la sampai lebam.. bayangkan 1 dvd tu ada 4-5 episode.. pastu nak ngabiskan 6 keping dvd.. mujur masa cuti raya itu ari shin dah nengok skit.. so.. ni sambung lagi 2 dvd.. x sabar nak tunggu season two plakkk #sengih

 awesome~

arini shin ngabiskan jugak cite Drop Dead Diva.. haa season four da.. x puas nengok.. lambat la nak tunggu episode yak terbaru.. hurmmm kalo dulu shin melayan anime.. skrg ni.. layan drama plak.. sib baek jaman cite drama jepun dah belalu.. kalo tak.. sanggup shin beli kalo ada cite besh.. baca sinopsis dulu.. pastu nengok pelakon.. pastu beli.. susah plak tu nak jumpa yak x ori.. terpaksa laaa kuar duit belanja skit utk beli.. kalo dulu suka beli kat Kotaraya Kolompo.. tp kedai2 kat situ dah xde daaa.. ntah mana pegi.. situ jer la murah.. lagi satu kedai murah dekat Pelangi Leisure Mall.. berkurun lama shin x jejak kaki kat situ huhu.. ntah ada lagi ker x #sengih lagik

oklah.. ni dah standby nak tido.. sok pagi nak mangon sahur.. jumpa lagik ek kengkawan.. jom tido awal.. esok bersemangat skit nak pi keje #kononlaaaa~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

bukankosong said...

once upon a time

feberet tuh! jgn lupa layan shameless US, smash & Glee...they all great gak

crescent said...

gigih sgt tgk dvd...haha...tp once upon a time memang best...twist fairytale...

i'm shin... i'm inesen said...

bukankosong : smash ngan glee x "ngam" ngan selera shin.. huhu.. Merlin pon cam besh.. tp lom rasa nak follow dan beli dvd dia..

i'm shin... i'm inesen said...

crescent : minat.. dari jaman dulu kala lagik.. tu yak wat shin x bosan dok umah