Friday, September 7, 2012

Datin Aubrey membebel pagik Jumaat~






apa agaknya makna Hari Raya Aidilfitiri ni bagi orang orang yak sengaja x mo puasa ek?? apa perasaan dorang ek?? sama sama sibuk wat persiapan raya.. tukar langsir.. tukar perabot.. tukar sport rem kete.. baju siap 3-4 pasang.. pagi raya sama sama pegi masjid ( walo x semayang raya ponnn ).. pastu beraya sakan.. wat open house besar besaran.. adoii x pahammm.. still ada feel beraya ek?? semoga Allah sentiasa pelihara keimanan kita.. bagi umo panjang.. dapat kita berpuasa dan sama sama gembira meraikan Hari Raya.. dan semoga Allah bukakkan pintu hati orang yak liat nak puasa tu.. moga moga dorang akan berpuasa tahun depan.. InsyaAllah kalo umo panjang.. 

selamat menunaikan puasa 6 ek #senyum

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

8 comments:

Aisyah Rafaei said...

shin, dah abis pose 6? dah repeat raye..? hehe..akak smlm kompeni wat sambutan raye..ri ni group company plk..walaupun kat kpg tak semeriah shin nyambut raye..dpt le jg kat sini..huhu

bukankosong said...


mereka tuh nak vouge lebihh

i'm shin... i'm inesen said...

Aisyah Rafaei : Alhamdulillah.. dah abish pon kak.. skrg ni memenuhi undangan open house je la.. esok sibuk tolong parent prepare jamuan hari raya plak

FaizalSulaiman said...

keh keh keh.. teringat lakonan menyerlah datin ni.

"eh aku ni datin tau. dahlah rumah aku ni besar"

*datin audrey*

i'm shin... i'm inesen said...

bukankosong : xde maknanyer kannn

i'm shin... i'm inesen said...

FaizalSulaiman : Datin Aubrey : naper ler majikan ni suka sangat dera maid.. nengok mcm aku ni.. bukan aku yang dera maid.. tp maid tu yang dera aku balik"

crescent said...

Selamat hari raya sekali lagi shin...datin aubrey memang mantap...jerit je dia tau...haha...

::FAIZ:: said...

hahaha datin ni klakar senanya