Thursday, June 25, 2015

8 ari di bulan puasa~

arini dah 8 Ramadhan.. kejap jer kan dah seminggu kita berpuasa.. lately cuaca panas.. siang malam rasa bahang.. shin rasa x selesa.. x cukup tido.. lemah tenaga #nanges

arini gak dah 8 tahun.. incident adik Nurin Jazlin ni berlalu.. kalo arwah masih hidup.. dah beso dah dia.. hmm shin rasa.. org jahat mcm pembunuh adik Nurin ni sampai skrg ni berlambak kat luar sana..  skrg ni seksa org..bunuh org... dah mcm bunuh nyamuk.. xde rasa bersalah.. biol agaknya org tu ek..

mangsa lak x kira lelaki pompuan.. kecik.. beso semua ada.. kesah budak kena bunuh pastu bapak dia simen mayat dia kat dinding.. kesah.. budak kecik kena dera.. kena sepak.. kena lambung lambung.. banting banting.. kesah pendatang kena seksa sebab nk masok Malaysia.. niat nk keje tp jadi lain plak.. last last.. di bior lapo.. di seksa sampai mati.. pastu di humban dalam lubang.. tak ke giler orang yak wat camtu..

x paham sungguh.. naper la manusia ni xmo hidup aman tenteram.. berkasih syg.. kenapa agaknya org jahat tu nk sangat jadi jahat.. apa masalah dia agaknya selain masalah mental #geram

utk adik Nurin.. semoga tenang di sana adikku #AlFatehah

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

Nu'man Qatadah said...

Ingat lagi ye Shin kat kes nie .. sedih kan

Nov Collins said...

Pembunuh dia kekal misteri kan? Hmm, byk sbnarnya kes budak hilang tak jumpa sampai ke sudah..

i'm shin... i'm inesen said...

Nu'man Qatadah : ingat sebab berlaku dlm bulan puasa dan pembunuhnya mental sadis

i'm shin... i'm inesen said...

Nov Collins : semoga pembunuh tu insap