Tuesday, November 19, 2013

bahana gossip

 #bahanagossip #Johor #cutiJumaatSabtu #VillaNabila

p/s : budak yak konon hilang tu polis dah jumpa jam 2 pagik tadik hasil makluman orang ramai.. ngah sesedap makan kat kedai.. hampeh.. alkesahnya.. budak ni mmg ada pegi masok Villa Nabila tu.. tp dia decide malas balik umah.. pastu bagi alasan telupa nk gitau mak dia yak dia lepak umah kawan.. aish.. cam harommmm.. mentang cuti skolah.. ko dah wat havoc ek.. shin ada 2 kepelikan di sini..

1- sapa sebenonya yak wat punca.. mak budak yak hilang ni ker.. ato 2 org kawan budak ni yak sama sama masok Villa Nabila tu saje bikin cerita panasssss...

2- budak ni x baca surat kabo ker? takde akaun pesbuk ker? tak nengok berita ker?? takkan la dari ari ahad sampai senin dia wat derk jer.. matikan diri.. mesti kengkawan dia ada dengar cite pasal benda ni.. tak kabo kat budak ni ker suh balik umah ker.. bagitau polis cite yak dia x hilang ker.. adehhhh

benda ni dah menyusahkan org len yak prihatin utk memikirkan nyer laa huhu.. lagik meyusahkan mak dia.. menyusahkan polis.. bomba dan orang ramai.. 

kalo betul laa bebudak ni  mmg sengaja nak wat dajal.. haa bagi hukuman seminggu besihkan tapak Villa Nabila tu.. tebas tebas pokok..  dah gatal sgt nak duduk situ kann.. pakej seminggu tido kat umah tu.. bior rasaaaa kan dia! #grr

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

13 comments:

JunAina said...

Menyusahkan ramai org, macam2 versi kisah budak ni berlegar2 di alam maya tetiba dia glamer kejap.

i'm shin... i'm inesen said...

JunAina : tu ar pasal.. hampeh

Liza Licha said...

hm.. benda cenggitu pun nk main2 kan. haha.. kesian lah orang dh usaha mcm2 cari dak tu.

i'm shin... i'm inesen said...

Liza Licha : akai pendek kot.. x pk org len

Amin A. R said...

memalukan keluarga jer budak tu kan.. plus bila diketahui rupanya dia dengan kekasihnya, lebih la memalukan.. grrrr... hampeh nye budak bawah umo! bikin susah semua orang kan?

i'm shin... i'm inesen said...

Amin A. R : bukan dia je.. kengkawan dia yak sama sama gi Villa tu pon hampeh.. yak menyebor kan menambah cite bebukan pon hampeh

Sylarius Yusof said...

Lawak pun ada, sedih pun ada bila perati balik berita ni. Dah macam cerita dalam majalah Ujang pun ada. Hahaha

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : hikkk.. sabo je laaa

Sobri Yaacob said...

bukan tersangkut kat villa nabila..
tapi tersangkut bawah ketiak awek dia.. itu pasai la sampai x tau jalan pulang..
satu malaysia kena troll dgn bdak ni

i'm shin... i'm inesen said...

Sobri Yaacob : hampeh.. bikin malu je #adeeh

t.a.t.a said...

nak la jugak masuk paper. tu budak dapat mini cooper masuk paper, kita pun nak juga.

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : hehehe pon boleh

Chot said...

Tata nak masuk paper? nk tgk nk tgk..haha