Monday, November 18, 2013

kabo dari angin

kat Johor ni ada 2 berita x sohih tp dah jadi isu sesama dorang.. 1st pasal cuti Jumaat Sabtu tu.. lom confirm tp memasing dah galak bercite hehe.. termasok la shin yak penah tepek berita pasal benda tu.. tp semalam gi umah sepupu shin.. dia gitau.. wife dia dah dapat surat perkeliling dok gitau.. mulai tahun depan.. depa cuti Jumaat Sabtu.. kiranya.. kerajaan mmg cuti Jumaat sabtu laa kan.. mcm shin swasta ni idok ler tau nasib.. secondly.. biter pasal budak hilang masa "becuti" kat Villa Nabila ari sabtu lepas.. haa katanya 30 org dok check in kat situ.. pastu 7 org jer yak check out.. 23 org lagik kesedapan dok dalam tu x kuar kuar sampai la ni.. pastu tetiba kuar plak cite rupanya sorang jer yak degil xmo kuar.. pastu di tokok tambah ngan cite pasal ustad ni dok azan.. pastu jenjirang dengo bunyik budak mintak tolong.. tp bila di cari tadak plak.. adehhh maen sorok sorok lak dia..

alkesahnya.. jaman dedulu.. ada budak kecik umo 6 tahun kena bunuh ngan maid dia.. nama dak tu Nabila.. pastu maid dia leh plak tanam budak tu dalam dinding mangonan umah ni.. entah laaaa.. x tau cite betul ker idak.. 

apesal x robohkan jer umah ni.. bako ker.. kan ke naya biar camtu jer.. jadi sarang nyambuk ker.. binatang buas ker.. mat gian ker.. tempat bebudak wat projek ker.. haaa.. bako! bako!!

p/s : teringat dulu penah maen cari cari antu kat mangonan lama.. hehehe.. dok masok sambil pejam mata.. sbb shin penakot.. maen ekot ekot kawan..

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

7 comments:

luddin said...

dengo cite gak ni...bunian kot!!
sahih ke tak berita nie?

The Legends Prince said...

kita bako jew...kita bako kita bako.....hahaha

i'm shin... i'm inesen said...

luddin : kot kot rupanya kes buli .. pastu pembuli nyer plak takot nk gitau polis.. ckp budak tu hilang.. padahal ntah kat mana budak tu larik.. takot nk kuar

i'm shin... i'm inesen said...

The Legends Prince : moh kita bako

Amin A. R said...

hihii.... dan berita sahihnya, bukan disorok hantu pun :)

i'm shin... i'm inesen said...

Amin A. R : gitu lah gamoknya.. aishhh wat havoc je

Liza Licha said...

kesian org yg penat2 share tu.. huhu