Tuesday, November 26, 2013

acara hari minggu 2

balik je dari mancing.. shin terus rushing balik umah.. pasal aritu anak sedara shin nak bertunang.. hikkk.. tu diaa.. anak sedara dah nak bertunang.. acik dia sampai la ni xde org datang minang.. eh.. acaner tu?? tak laku kah? #nanges

 mcm x caya akak shin nak dpt anak menantu

bakal anak sedara ipar shin.. aish mcm pelik bunyiknyer

akak ngan akak akak ipar shin yak gebu #sengih

shin ada 8 org adik beradik.. sorang jer pompuan.. tu la satu satunya akak yak shin ada.. sbb tu shin sayang dia ngan mak lebih.. sbb ada 2 org pompuan jer dalam family shin.. akak shin yak paling sulung.. la ni umo dia 48 tahun.. anak dia ada 2 org jer.. yak sulung umo 26 tahun.. sorang lagi baru nk masok tingkatan 4.. hikkk

mak babah ngan bakal cucu menantu #sengih

kebetulan ari tunang tu besday dak pompuan tu.. hurmm babah bagi hadiah buah jer huhu.. mak plak bagi hadiah Narita.. senang.. x yah bungkus bungkus..

 paling besh.. sblm balik kita makan dulu!!

hurmmmm nak maen tunang tunang gak laaa... nakkkk #nanges

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

14 comments:

Chot said...

Entah2 nnt yg bertunang tu anah buah, jap2 lagi shin yg kawen..acaner tu

i'm shin... i'm inesen said...

Chot : ameennnn huhu

aTienz_owEngEzz said...

shin! npe i x perasan u?? i ada kot time ekin tunang...she is my bf..bru nk minta sign...hehehe..

i'm shin... i'm inesen said...

aTienz_owEngEzz : bf ke bff haha I assume you typo.. takkan la boipren plak kan.. nk mintak sign wakpe laaaa haha

t.a.t.a said...

esok-esok turn abang shin la pulak ya.

kita sekapal la bang shin. hahahaha.

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : hikkk sapa la yak dulu kannn

Arisha Hoon said...

shin, calon2 dah lama queue up..nunggu shin bagi green light je..hee..shin, budak tanjong karang tu pun ok gak...muahaha..

t.a.t.a said...

ehem! ehem!

Sylarius Yusof said...

Dah ada pasang niat yer? Hehe. Bagus, bagus. Perkara molek seperti mendirikan masjid ni, seeloknya dipercepatkan.

Sobri Yaacob said...

alamak tgok gmabr org btunang..
duk pkir plak bila la masa saya akan tiba!! :)

i'm shin... i'm inesen said...

Arisha Hoon : manede org queue kak.. shin rindu gak kat budak Penang tu.. tp cinta x kesampaian.. hukk #nangeshiba

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : sakit tekak pulok.. nak maenan!

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : tunggu mampo la huhu #ameen

i'm shin... i'm inesen said...

Sobri Yaacob : 11/12/13 amacam?