Saturday, February 7, 2015

sayang harimeow - 13th Dec 2015 ~ 6th Feb 2015

sekejap jer rasanya Allah pinjamkan Harimeow kat shin.. lom puas rasanya shin maen maen ngan dia.. smlm petang Harimeow dah tinggalkan shin.. ralat.. sebak.. Allah jer paham apa shin rasa smlm.. tiap ari shin jenguk dia.. geram nengok keletah dia.. skrg xde lagik dahhh #nanges

lama gak Harimeow amek masa nak pergi.. puas shin teman dari petang sampai kul 10 malam.. masih rasa lagik cengkaman kuku dia masa shin usap usap kaki dia yak sejuk.. ada sekali shin letak jari shin kat mulut dia.. dia geget tp x kuat dahh.. masa tu dah rasa sejuk nya sampai kat telinga.. byk kali gak shin cium sbb shin tau pas ni xde dahhhh.. 

pastu mak suh shin masok.. perut pon dah rasa lapo.. sbb x makan dari petang.. lepas jer mandi shin kuar balik.. nengok Harimeow dah xde.. luluhnyer hati.. mungkin dia tunggu shin masok dalam kot baru dia nk pergi #sedih

saje shin amek gambo dia byk byk.. sbb kalo shin rindu shin leh nengok harimeow.. lelagi masa dia dah nak pegi ni.. sayu mata dia.. sayu lagik hati shin menengoknyer 

 selamat tinggal sayang

pasni xde lagik nak rasa kena cako ngan kena geget Harimeow.. semoga Allah gantikan dengan yak lebih baek.. lebih comel.. lebih manja.. semoga Allah temukan kita lagi satu hari nnt


:'(

*i'm shin.. i'm inesen

12 comments:

luddin said...

siannya shin...sakit ape kucing tu??

diaz hutomo said...

sabar ya mas shin, pasti meow sudah dapat tempat yang lebih baik di sana.

i'm shin... i'm inesen said...

luddin : asalnya mata dia berair.. shin gi clinic then doc bg antibiotic + vitamin.. pastu mcm dah ok.. pastu nengok dia dah xmo makan.. tp still active.. tetau ptg smlm lik keje dia dah nazak #nanges

i'm shin... i'm inesen said...

diaz hutomo : InsyAAllah.. makasih mas

bukankosong said...

anak kucing kecik kdg yg tak kuat bleh mati,vaksin adalah cara terbaek...tp kalau belum matang or cukup berat tak boleh vaksin gak,selalu anak kecik susu ibu dia bleh tingkatkan immune,kalau kucing dewasa,vaksin akan mmanjangkan jangka hayat

Ghazali Aziz said...

Innallilahi wainna lillahi rajiun ...

Muga Shin tabah ...

Baru jer rasa baca pasal harimeow ... dah tak ada ....

Muga Shin tabah yaaa

i'm shin... i'm inesen said...

bukankosong : just bg antibiotic ngan vitamin + obat cacing je.. tp dah ajal.. ralat sgt

i'm shin... i'm inesen said...

Ghazali Aziz : sedih sebenonya.. take time.. yak tinggal skrg still shin jaga cam biasa

warkah kembara said...

hi shin..sdeh bce entri..ak xpnah bela kucing coz pnah ad peristiwa mse kecik2 smpai fobia nk bela kucing..but adk2 ak suke kt kucing..dlu pnah ad few kucing jalanan yg adk2 ak bg mkn..but most of dem mati dh..time kucing2 tu mati,adk2 ak akn tgu n temankn kucing2 tu...

w/pun ak xbela kucing..tp ak tau perasaan sdeh tuu..dan sgt kagum dgn org yg saayg sgt kt kucing2 ni..coz ak xmmpu nk syg kucing smpai cmtu skali..huhu...shrp ok dh la psni shin..:)

i'm shin... i'm inesen said...

warkah kembara : sebak sesangat masa harimeow pegi.. ralat sgt.. tiap kali teringat ngan nengok gambo harimeow shin rasa sayu.. rindu melayan keletah dia.. syg dia

Mr. Unknown said...

Hai Shin.
Sedihnya.
Be strong.
I feel u dude.
saya pun bela kucing jugak.
The hardest part is when we have to face this kind of situation. Memang sedih gila.

i'm shin... i'm inesen said...

Mr. Unknown : yerp.. makin hari makin leh terima kenyataaan..