Tuesday, October 27, 2015

happy 18th anniversary

hye kengkawan.. shin kembali bersiaran.. kengkawan nak tau?? haa arini genap 18 tahun shin bekeje kilang kat company yak shin keje sekarang ni.. dah naek berkulat dah kalo nk di ikutkan hehe.. walo rasa nak muntah tiap kali pegi keje wat benda yak sama.. tp wut to do.. demi mencari duit utk menyapot kehidupan shin sehari-hari.. terpaksa la shin gigihkan gak gi keje..

18 tahun bukan kejap.. dari zaman anak ikan lagik freshies masuk sini.. then era kegemilangan shin bersama geng kamceng kat sini.. sampai la shin menghabiskan sisa sisa hidup kesorangan kat sini.. setia bersama company ni.. kawan kawan baek shin semua dah xde kat sini.. masing masing dah hidup bahagia kat bando.. shin jer yak x insap insap hukkkk..

company ni x menjanjikan pon gaji beso kalo keje lelama.. hadap lah berapa yak dorang bagi.. tp shin selesa kat sini.. dekat ngan umah.. leh maen hp.. x yah nk stress sgt.. light and easy gitu hehe..

tahun ni mmg agak teruk gak sales.. susah shin nk keje lebih masa utk menabung.. risau gak ni.. tahun depan takkan x jalan jalan kannn.. walo pon ada ura ura company nak tutup tahun ni.. harapnya.. jgn la duit.. loan umah shin lom abis lagikk.. pastu nnt kalo company tutup.. shin x tau dah nak keje mana #nanges

arini xde celebrate apa pon.. company pon wat x paham je.. hahaha.. just keje mcm biasa.. apa apa pon.. happy 18th anniversary to me!!

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

12 comments:

Macho Lelaki said...

Satu tempoh yang sangat lama..hehehe..

IamAin said...

18 tahun???

wow satu pencapaian yg bagus bekerja selama itu

tahniah

luddin said...

happy anniversary shin...congrats tuk 18 tahun..kipidap#

crescent said...

Happy Anniversary Shin...hebat tau...tu tanda Shin setia...hahaha...

Ghazali Aziz said...

Semuga kerjaya Shin terus maju dan majuuuu !!!

Tahniah ...

Shin;

Tapi biasa ler , mereka ni ibarat kita macam lemon, selagi boleh diperah, mereka akan perah ... nanti kalau dah tak ada air ... mungkin dia keringkan buat jeruk ... atau ... dia buang jer

Namun rezeki Allah jua yang menentukan ....

Dont worry ...

Nu'man Qatadah said...

18 tahun tue .. dah boleh 10 orang anak dah .. x campur lagi yang gugur 5 kali .. setianya Shin kat situ .. :p

i'm shin... i'm inesen said...

Macho Lelaki : sangat bertahan lama tau #watmukamiang

i'm shin... i'm inesen said...

IamAin : tengkiu Ain

i'm shin... i'm inesen said...

luddin : maceh luddin.. yok hiking gunung pulai

i'm shin... i'm inesen said...

crescent : setiaku di sini hehe

i'm shin... i'm inesen said...

Ghazali Aziz : maceh bang.. dorang try nk perah.. tp shin golek golek larikkk..

i'm shin... i'm inesen said...

Nu'man Qatadah : kalo kita kawen.. mesti dah ramai anak kita yak cecomel kan.. hehe