Sunday, May 10, 2015

Tragedi Buah Epal di Hari Ibu

hye kengkawan.. Selamat Hari Ibu semua ek.. huhu.. yer la.. kengkawan shin mostly punya naluri keibuan kannn hahaha.. arini shin plan wat something untuk mak lepas solat Maghrib nnt.. tgh ari ni shin wat resepi special untuk mak... shin namakan dia "Tragedi Buah Epal di Hari Ibu"

bahan bahan yak di perlukan adalah buah epal.. ni bahan utama.. leh la campo ngan buah mangga muda x berapa muda la ek.. kira mcm umo shin laaa hehe.. pastu kena ada cili dan jugak asam boi kaler puteh 

memula.. kupas buah epal dan mangga dengan penuh kasih sayang.. mmg la kulit epal bagus.. tp x sesuai kalo nak wat camni berkulit ek.. biar togel..

potong buah epal dengan sepenuh perhatian.. sebagaimana kita kena bg perhatian yak tiada tolok bandingnyer kat mak mak kita ek..

hiris buah mangga dengan penuh kesopanan dan kelembutan.. sebagaimana kita kena sopan santun dan berlembut tiap kali berhadapan ngan mak mak kita.. walopon shin kengkadang penah gak jadi anak durhaka kat mak.. tp pastu cepat cepat insappppp #nanges

pastu gaulkan dengan hirisan asam boi dan hirisan lada cili dengan penuh kehormatan.. di akhiri dengan senyuman paling manis.. dan leh lah bagi kat mak.. suh dia makan ek huhu..

selamat mencoba ek kengkawannnnn!!! 

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

numan said...

Alahai ... nakkkkk

i'm shin... i'm inesen said...

Nu'man Qatadah : alololo meh meh

Nov C said...

Dapnye Shin... Untunglah sape bermenantukan Shin nanti. Hehe

i'm shin... i'm inesen said...

Nov Collins : sapa la tuuuu nnt huhu