Wednesday, June 22, 2011

acara ari minggu - part 2

erk.. shin wat rawatan kosmetik muka?? mancungkan hidung?? inject botox?? aishhh..  apa kebenda yg shin wat tu ek??? haa kengkawan nak tau?? jom shin cite skrg!!

masa ari sabtu tu.. pakcik ajak shin ngan sham pegi teman dia pegi salon encik azam kat area Sungai Buluh.. kitaorg gerak naik komuter jer.. pastu.. sampai jer stesen Sungai Buluh.. encik azam amek kitaorg..

pakcik dok tanya.. shin nak wat facial muka tak? ngee.. shin mmg x penah wat even skali pon xde.. pastu sham lak pi gunting rambut.. rasa teruja plak.. takot pon ada.. mana ar tau sakit ker..

haa.. tgh buang black and white head~

menyapu masker kat muka bior tegang.. tempat laen leh x??

ececeh~

banyak ar lagi proses dia.. yg paling sedap kena urut kat muka.. perghh rilex giler.. pastu steamkan muka.. cuci muka semua ar.. ada ar dekat sejam

siap jer facial muka.. terus shin mintak watkan hair loss treatment.. sham pon wat gak.. pakcik lak dok cuci rambut.. perghh sedap gak kan.. nak nak org main main rambut kita.. perghh stim.. eh tak.. maksud shin mata stim nak tido jer rasa ngee~

kenapa pompuan yg wat.. arghhh!

dah mcm lady gaga plak yg kat atas kepala shin tu

wat treatment rambut pun dkt sejam.. hurm.. so ari sabtu tu mmg abiskan masa kat salon bagai ler huhu... pastu sblm balik umah.. makan beger king ngan pakcik.. nyum nyum.. sedapnya~

p/s : mekaceh banyak banyak ek pakcik!!

wahhh nampak muda kan encik shamsul

apesal shin nampak dah beso.. xmo *nanges

m(^_^)m

*i'm shin.. i'm inesen

8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

i tak perlu facial bagai, sbb muka i dah sedia licin... kau hado? hahahahaha

i'm shin... i'm inesen said...

faiz : erk.. blagak.. xper.. nnt tersagat dek jalan tar.. rasakan.. buwekk

flyz said...

gempak rr shin...dtg KL senyap2 ye..

i'm shin... i'm inesen said...

flyz : manede senyap2.. shin bagitau kat blog aper..

Aman Ibrahim said...

waa~ patut la makin berseri balik dr kl hehe..

i'm shin... i'm inesen said...

aman : ececeh.. iyer la tu.. xde org puji makin berseri pon

Aman Ibrahim said...

hahaha~ meh biar aman yg jadi the 1st person. Berserinya muka shin hehe..

i'm shin... i'm inesen said...

aman : mekacehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. aman pun berseri seri gak *senyum