Sunday, June 26, 2011

acara ari minggu

 perghh tamatlah cuti hujung minggu yg penuh nikmat dan maksiat.. ops.. ngee.. korang menikmati saat cuti korang ngan wat pebenda ek? haaa maksiat ek.. aiyoo x tau.. ouh lupa.. entri kali ni di taja oleh ubi kayu jirang sebelah umah.. haa tu dia.. mak shin goreng pastu makan pepetang ngan air teh o.. superb.. terangat beb~

actually kan shin dah plan.. cuti hujung minggu ni.. ari sabtunya shin nak masuk singapore.. ada org kirim minyak wangi.. then ahad plak nak lepak lepak kat umah.. konon nak tanam pokok munga kat umah bujang.. kaedahnya.. dua dua x menjadi kenyataan.. huhu.. pasal bebudak yg oder minyak wangi x bagi duit pon.. haa kang shin dah beli.. dorang x jadi amek.. sapa yg rugi?? shin jugak.. cukup cukup la sekali kena klentong.. xmo lagi da..
jadi.. pepetang sabtu tu shin agak kesunyian.. lantas shin pinjam kete babah.. terus drive pergi Jusco Tebrau.. haaa x pasal pasal kan.. x tau nak wat pe sebenarnya.. pastu sampai sana.. shin call araf.. ajak dia pegi kedai SSF kat Plentong.. sambil melawat Khairi ada keje kat situ~

  selamat datang ke SSF~

ini bukan la kali pertama shin masuk kedai SSF ni.. dah beberapa kali ar.. cuma dah 2-3 tahun gak x menjejakkan kaki kat sini.. xde cari apa.. la ni saje saje la.. masuk jer.. mata terbeliak nengok barang barang deco yg ada kat dalam tu.. nanges...

nak snap banyak gambo.. tp takot kantoi plak.. mmg geram geram la.. harga mmg mahal nauzubillah.. macam dia sorang ada kedai camni.. pastu nak letak harga memahal.. yg paling menyampah.. ada plak customer yg beli sambil lalu depan shin.. perghh nyirap jer.. mcm ko sorang ada duit.. mencik!!

arghhh raya dah dekat.. kalo shin banyak duit sampai tumpah tumpah kat lantai.. sure shin dah pegi kedai SSF ni.. beli la barang barang yg leh di pakai buang.. mcm gambo kat bawah ni..

 biskut raya jadi betambah sedap guna natang ni.. SUKA~

 cantik gak.. tp x len celen yak atas tadi la..

 perghh kalo la meja makan shin mcm ni.. kenyang nengok!!

 jahanam tul harga dia.. 3 ketul RM32.. giler~

tu lom nengok perabot dia.. perghh geram.. ada sesapa yg sudi hadiahkan shin barang barang kat kedai SSF?? alaa.. pelissssssssssss!

ingatkan lepas pi kedai SSF tu.. shin nak ajak araf singgah Fella Design.. ada SALE.. tp x sempat.. hurmm kitaorg terus pegi Sanggar Kristal Pelangi.. ada kawan araf kawen.. hurmm grand gitu.. bollywood temanya.. anak manager Bank Islam tu.. 

 mcm ko sorang nak kawen grand ek?? huhu slmt pengantin baru

balik wedding.. kitaorg terus pegi karok kat Danga Bay.. khairi join skali.. perghh best siot.. nyanyi sampai sakit tekak.. suara adik adik terus jadi suara abang str8.. ko mampo?? shin jer suara maintain.. mcm budak belum baligh.. elok skit dari suara Fasha Sandha la sebelum dia jumpa guru vokal.. skrg ni suara dia ok daa.. ngee~

balik umah dekat kul 3.30 pagi.. tawakal jer la bawak kete sorang sorang.. bukak semua lampu yg ada.. pastu pasang ayat Quran.. haa bawak ngan hati yg tabah.. pikir pasal sex.. eh silap.. pikir pasal benda yg best best.. xmo pikir yg seram seram.. sib baek sampai umah ngan selamat.. perghh~

pastu mangun tido x ingat.. tengah ar.. dah terus malas nak tanam pokok munga kat umah bujang.. just bako sampah jer.. jadi laa.. huhu impian punah nampaknya.. shin ingat beli bunga plastik jer la.. senang.. tau tau tanam terus ada bunga kannnn~

haa lupa plak.. masa dok tunggu araf sampai kat Jusco.. shin pegi la kedai buku Harris.. beli la natang VCD ni.. Rm3.90 jer.. harga asal Rm29.90.. dulu shin suka nengok drama drama jepun.. mcm best jer.. lagi plak murah kan.. ntah bila la nak nengok huhu..

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

2 comments:

Aman Ibrahim said...

pergh panjang sangat entry dia tapi aman baca sampai habis gak~

natang2 semua ada haha..
layan jepun jugak akhirnya..

p/s: weekend yg best yerk? nyanyi sikit nak dengar hehe..

i'm shin... i'm inesen said...

aman : alololo... mekaceh ek.. biasa la.. kalo dah menaip.. ada mood merepek.. camni la jadinya.. ouh.. leh jer.. nnt shin nyanyikan utk aman ek