Tuesday, July 24, 2012

cerita ari ke 4 puasa - kan besh

* kan besh time puasa ni cuti keje 30 ari bergaji  ^_^'

* kan besh time puasa ni berkumpul 1 family mcm masa kekecik dulu.. semua makanan.. mak ngan akak yak bikin.. kita plak tolong menyebok jer kat dapo tanya wat pe tu.. wat pe ni.. xde istilah nak beli kat bazar Ramadhan yg lom tentu 100% bersih dan sedap.. 

* kan besh time puasa tiap kali buka ada jer makanan yak kita suka.. mcm masa kekecik dulu.. mak akan watkan makanan yak kita suka.. bila dah beso ni.. nak makan haper pon dah x tau.. semua benda nampak boring.. dah leh agak rasanya..

* kan besh time puasa ni ada endut datang bebuka kat umah.. sesama pi teraweh.. sesama sahur.. sesama wat preparation nak raya.. hurmmmm

* kan besh esok dah nk raya!

hahahaha.. x tau nak watpe arini.. cuma ini yak terlintas kat kelapa hotak sementara nak tunggu waktu bebuka puasa... ngee.. selamat meneruskan ibadah puasa ek kengkawan.. haaa baru puasa ari ke 4.. ada lagik 26 ari lagik utk kita merebut ganjaran yg Allah janjikan utk orang orang yg berpuasa dengan sebenar benar puasa.. semoga puasa kita semua di terima ek.. 

m(^o^)m

*i'm shin,. i'm inesen

4 comments:

Pezol Stylez said...

sabar yer....slmat menunaikan ibadah puasa utk hari yg ke-4

::FAIZ:: said...

lama lg nak raya la...

i'm shin... i'm inesen said...

pezol : yer alaaa.. org sabo ar ni

i'm shin... i'm inesen said...

faiz : teruja hak hak