Friday, January 24, 2014

angkara manusia durjana!

sakit hati beberapa hari ni mendego kesah kekanak 2 tahun terbunuh angkara kekejaman orang dewasa yang xde perikemanusian.. lebih sayu bila laporan awal mensyaki budak tersebut di rogol dan di liwat.. aduhaiii.. gerammm nyer.. xde otak ker manusia terkutuk tu.. budak tu kecik lagik.. ntah ntah lom pandai cakap lagik.. apesal la di buat budak camtu sekali.. sangap sangat ker.. pi cari la orang dewasa yak sama sama sangap.. ni budak kecik ni jadi mangsa.. dah la tu ko bunuh pulak.. haishh #nanges #grr

kejadian ni berlaku kat Taman Permint, Seri Paka Fasa 2, Dungun, Terengganu.. ada 3 orang yak di syaki terlibat ngan kejadian pembunuhan ni termasuk la ibu kepada si mati.. pon kena reman gak.. semua yak terlibat di syaki di bawah pengaruh najis dadah.. hurmmm.. semoga Allah permudahkan segala siasatan kes ni.. dan berilah hukuman yak setimpal kepada pesalah yak benar benar bersalah #ameen

x habis geram pasal kekejaman manusia sesama manusia.. ni satu lagi malaun dok aniaya binatang.. hukkk dah la skrg ni shin syg kuceng.. dia leh plak wat kuceng camni.. azab kuceng ni terseksa kena bakar sampai mati.. x tau la kat mana kejadian ni berlaku.. kalo ko x insap.. siap la ko kena bako hari hari kat api nerakaaaa.. jahattttttt #nangeskekuat

:'(

*i'm shin.. i'm inesen

6 comments:

The Legends Prince said...

Omigod....kuceng tuuuuu....astaga...aper lah manusia zaman skrg zalim sangat....

i'm shin... i'm inesen said...

The Legends Prince : ntah apa dlm kepala otak dorang.. x de rasa kesian or syg..

t.a.t.a said...

Itu jenis orang yang pentingkan diri sendiri aje.

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : ntah ntah diri dia sendiri pon dia x pk.. hidup dalam dunia khayalan

Sobri Yaacob said...

yg kisah bdak knarogaln liwat..memng aq pun bengang bro..x de hatiperut..yg gambar bakar kucing tu pun..yg buat tu akal kat kpala lutut..ngok!! :)

Sylarius Yusof said...

Masalah mental agaknya orang-orang yang zalim ni. Sukar nak faham, macam mana diorang punya mental boleh sampai ke tahap macam tu.