Thursday, April 24, 2014

uiksss.. tak sabarnyaa rasa~

mood bekeje semakin suram.. makin ari makin mendap.. di tambah plak xde keje nak di buat.. hari hari dok melepek kat meja.. ada 5 hari lagik nk cuti panjang.. shin dah plan nk gi jenjalan.. hukkk.. x sabonya rasa.. tu yak wat lagik xde mood nak keje.. hati ni dah melonjak lonjak nak gi jalan.. tempatnya??? biarlah rahsiaa dulu #sengih

alhamdulillah.. selesai sudah majlis Yassin & Tahlil malam ni.. dari siang tadik shin tolong sesikit.. sib baek la akak shin balik.. pastu jenjiran dok tolong mak shin wat keje kat dapo.. xde wat apa sangat.. apa yak ada jer la parent sediakan utk tetamu #sengih





 bederet nasik impit~

lauk lauknyer~

kueh mueh~

p/s : penat.. malam ni nak tido.. sejukkkkk #nanges

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

t.a.t.a said...

Sambal apa tu abg shin?

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : sambal tumih je.. tadak udang #sengih

Sylarius Yusof said...

Mood nak bercuti ni memang buat mood nak datang kerja pun dah tak berapa nak power. Kepala asyik hala ke tempat percutian je. Hehe

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : begitulah yak shin alami skrg ni huhu.. gi keje terpaksa kuatkan semangat.. kena gagahi juga hehe