Wednesday, June 25, 2014

apa yak korang rasa?

hukk.. apa yak korang rasa dengan nengok gambo ni?? comel? menarik? unik?? apa yak ada dalam kepala hotak orang yak amek gambo? dalam kepala hotak orang yak nobatkat gambo ni sebagai pemenang? yak shin nampak ada muka kesian kuceng tu.. lemah tak bermaya.. tak de kuasa dah nak melawan utk lepaskan diri dia dari di buat mcm tu.. hampeh betul la..

nilai Rm50 tu lagik tinggi kalo nak compare ngan nilai kemanusiaan orang yak amek gambo tu.. ngan org yak bagi gambo ni menang.. ngan surat kabo Harian Metro tu sendiri.. lowest!

cuaca la ni dah ler panas.. nk plak ko pasung haiwan kesayangan Nabi Muhammad S.A.W tu dalam pasir.. tak ke ko x de hotak.. shin nak cubit cubit meow shin kalo nakal pon x sampai ati.. ni kan nak wat camtu #grr #nanges

#nonmoralperson #Harian Metro #bingai

:'(

*i'm shin.. i'm inesen

8 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Bodoh betul org yg memilih. cibaiii !!

Sylarius Yusof said...

Entah celah mana la yang menarik dengan pic tu? Heran betul dengan Harian Metro ni. Makin hari makin mengarut. Atau society kita yang makin mengarut?

Chot said...

Yg menganto..yg nobatkan..hm..

i'm shin... i'm inesen said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) : kann.. mongok bertingkat

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : Harian Metro kan suka bubuh citer citer 18sx kat muka depan.. gambo ala porn..mmg patot org panggil metrosex

i'm shin... i'm inesen said...

Chot : teruk kannn

Sobri Yaacob said...

aiyoh... x kemanusian

i'm shin... i'm inesen said...

Sobri Yaacob : yezzaaa