Friday, April 10, 2009

Doa Perpisahan


Abdul Aziz B. Haji Omar.. itu ler nama tuan punya gambo kat bawah ni.. selepas Mohd Shamsul Bahari B. Yusof, mamat ni la mahluk Tuhan paling selesa shin bersama.. tapi dia pun nak jadi macam Shamsul gak.. tinggalkan shin sorang sorang.. cedey~



lepas ni makin susah jumpa abdul aziz.. walaupun dia cakap bole jumpa bila bila masa.. tp... biasa orang yg nak blah memang cakap macam tu.. untuk sedapkan ati orang lain.. tapi.. sah sah lepas ni.. bz hal memasing.. bila masa nak jumpa..

shin kenal abdul aziz masa tahun 2001, masa tu banyak keserasian.. tu yang buat senang nak rapat.. lagi plak.. kita orang lahir bulan yang sama.. ciri ciri perasaan, perangai pon lebih kurang sama.. kalo sebut 'kucing' jer.. member pompuan tau la.. shin maksudkan si abdul aziz ni.. huhuhu beza umo.. tua shin setahun jer dari dia.. cuma bab inesen jer dia kalah kat shin... sbb shin lebih inesen dari dia dan makhluk lain kat muka bumi ni..

actually rindu masa kitaorg kerap kuar sama sama dulu.. seronok.. seumo hidup penah berbuka puasa ngan dia sekali jer.. boleh la.. ada gak kenangan.. actually kalo time bulan puasa.. shin lebih prefer berbuka ngan family.. tp ngan dia.. merasa la sekali... sayang.. masa tu shin xde camera.. sengkek.. x dapat nak snap snap gambo...

dulu.. shin suka letak note kat locker kasut dia.. bakul moto dia.. dalam laci dia... huhuhu.. dia plak kalo bagi kad.. suka wat pelik pelik...heheheh.. suka sgt.. kreatif.. hadiah dia shin simpan bebaik... sayang sangat sangat.. abdul aziz ni memang pandai apa apa jer.. pandai ngaji, pandai jadi imam... suara dia sedappp... tulisan khat dia cantik sangat.. kalo shin ada apa apa nak tanya pasal agama.. shin suka tanya dia... kalo shin problem.. hati cedera.. shin ada gak bagi tau dia.. hehehe.. dulu laaaa...

tp.. lepas dia dah start belajar semula ( PJJ ), pastu dia jumpa pilihan hati.. bertunang.. kitaorang dah x rapat sangat... then... masa dia nak kahwin.. dia suh shin jadi pengapit.. tp shin xmo... sian kat dia.. kawan pompuan dia ada gak bising kat shin.. tp nak wat camne.. shin x leh nak wat camtu.. harap dia paham... lepas kahwin dia ada gak ckp.. rindu nak kuar sama sama lagi.. selamba shin jawab '' sapa suh ko kawin '' hehehehe bole??

lepas ni... susah nak wat macam tu lagi... semuanya dah x sama.. semuanya makin jauh... memang shin kena hidup sorang sorang kat sini kot... x merasa nak macam orang lain.. ada kawan baik.. leh jumpa ari ari.. leh sembang lama lama.. leh ketawa sama sama...

shin doakan semoga abdul aziz lepas ni jadi pendidik yang berkaliber.. dapat memberi tunjuk ajar yg sempurna untuk anak bangsa... dapat membimbing menjadi manusia yang berjaya di dunia dan akhirat.. lepas ni.. dah tukar title ler.. kena panggil Ustaz Abdul Aziz.. kalo shin ada mesin masa.. shin nak sangat jadi murid Ustaz abdul aziz.. :'(

harap kita akan jumpa lagi.. bukan time jumpa hari raya jer... terima kasih pada semua kenangan semasa kita besama... shin akan ingat sampai bila bila.. lebih lebih lagi waktu abdul aziz genggam kuat tangan shin masa last jumpa ari tu... lama.. macam xmo lepas.. sib baik ada orang masa tu.. kalo tak.. shin dah peluk peluk dahhhh... uwaaaaaaaaaaa...

selamat berjaya Ustaz..

sekian~


m(^~^)m

* i'm shin.. i'm inesen

3 comments:

Kaka' said...

Bertemu dan berpisah
Adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita gar aman dan sentosa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa

AzAz said...

mmm... dh taw dh, mmg dia tu kiut shin, tapi dia bkn PLU... bunag aje perasaan perasan tu jauh2...

xsmpi ati nak jadi pengapit kan... sb mlm nanti dia pi lenjen bini dia bkn shin kan...kan ustaz kan... Opsss... matilah msuk neraka!

i'm shin... i'm inesen said...

azaz : erkk.. otak kuning.. pk bukan bukan..