Monday, August 8, 2011

8 hari di bulan Ramadhan

Alhamdulilllah.. shin rasa bersyukur pada Allah.. sebab masalah yg menimpa family shin.. dapat disettlekan tengahari tadi.. walaupun masalah tu bukan settle sepenuhnya.. tp still semua org rasa lega sbb skit.. masalah tu hampir jadi kes besar.. dan yg paling shin lega.. mak shin dah x payah nak pening nak pikirkan pasal org yg bawak masalah tu.. harap benda ni jadi pengajaran utk orang tu dan untuk anak anak mak yg lain termasuk diri shin sendiri.. cukup cukup la masak kekecik mak dah susah payah melayan kerenah kitaorg adik beradik.. dah besar ni.. kalo leh xmo bagi mak sedih.. xmo bagi mak sakit dok pikirkan masalah anak anak mak semuanya.. walau marah dan kesal.. tp mak tetap sayang kat semua org.. duit boleh di cari.. tp kasih sayang keluarga xde di jual beli.. terima kasih mak.. shin sayang kat mak sangat sangat.. semoga Allah murahkan rejeki mak dan shin sekeluarga.. supaya xde banyak lagi masalah *nanges

hari ni.. 8 Ramadhan 1432H, dah 4 tahun adik Nurin Jazlin menghadap Ilahi dalam keadaan yg menyedihkan.. shin mmg sangat kasihan bila ingat balik kesah penemuah mayat adik kita ni dalam keadaan yg sangat tak berperikemanusiaan.. dalam bulan Ramadhan plak tu.. memang laknat la orang yg wat kerja giler tu.. even tak jumpa sampai skrg sapa yg bertanggungjawab.. kalo dia x insap gak.. semoga dia mati dalam keadaan yg sangat setimpal dengan perbuatan dia pada adik Nurin atau mungkin ada mangsa laen yg kita sendiri tak tau..

semoga roh adik Nurin di cucuri Rahmat Allah s.w.t

oklah.. selamat meneruskan ibadah puasa ek.. sayangi diri sendiri.. sayangi keluarga.. sayangi orang tersayang.. selagi kita hidup.. hargai la nilai kasih sayang tu.. jangan beri masalah pada orang yg menyayangi diri kita.. salam sayang dari shin... Assalammualaikum...

m(^o^)m

i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

luddin said...

Alhamdulillah..

i'm shin... i'm inesen said...

luddin : alhmadulillah...

::FAIZ FARISH:: said...

eh ko igt ek kisah tu lagi... bagus daya ingatan ko

i'm shin... i'm inesen said...

faiz : InsyaAllah x kn lupa peristewa kejam ni