Wednesday, December 4, 2013

untuk wanita ajer

PERODUA dengan bangganya telah mengeluarkan edisi khas Perodua Myvi 1.5 F.E.M. petang ini di Publika, KL. F.E.M adalah singkatan bagi Female Empowerment Movement atau bahasa melayunya Gerakan Pemerkasaan Wanita, 'Girls-Only Club' yang menawarkan ganjaran dan keistimewaan bagi wanita pemilik/pemandu kereta Perodua. Manfaat ahli termasuk hadiah hari lahir, jemputan untuk bengkel dan lawatan serta diskaun istimewa.

Hanya 60 unit Myvi F.E.M. akan disediakan, 20 unit setiap bulan dari sekarang sehingga Februari 2014. Kereta itu hanya boleh dibeli oleh ahli-ahli F.E.M. secara first-come-first-serve, kelayakan mestilah seorang wanita yang berumur 18 tahun dan ke atas, plus pemilik atau pemandu kereta Perodua.

Berbanding dengan harga Myvi 1.5 SE, Myvi F.E.M hanya tambahan RM4,000 kos untuk para wanita, yang bermaksud ia adalah berharga RM56, 027 OTR dengan insurans.

Sentuhan merah pada stereng (bahagian bawah dan kedudukan 10-2) dan pusat konsol, yang tidak terlalu jauh berbeza dengan rawatan talian sukan di BMWs. 

F.E.M. ini dilengkapi dengan sarung kerusi kulit hitam (dengan anyaman merah dan logo F.E.M. kerusi Penyambut) dan kad pintu, dibalut kulit stereng, sistem multimedia dengan navigasi dan kamera belakang, filem solar Keselamatan, tikar permaidani F.E.M. unik dan bekas merah.

 
Sekiranya anda berminat silalah daftar sekaran dan untuk mendapat info lebih banyak tentang F.E.M. boleh lah melawat di lama sesawang www.peroduafem.com.my. Ada satu pertandingan semasa yang menawarkan lima unit Samsung Galaxy Nota 3 dan barangan kemas Pandora sebagai hadiah untuk anda!!!

p/s : untunglahhhh.. pasni apa plak.. umah untuk wanita?? untuk lelaki xde ker?? #nanges

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

7 comments:

t.a.t.a said...

kalau abg shin drive kereta ni ada tak agak-agaknya mata-mata nakal yang mengejek sebab abg shin drive kereta perempuan?

well macam koc pink tu. bila ada jantina bin masuk, memang akan ada mata-mata yang menjeling tajam.

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : x kot.. tp kalo koc pink tu mmg x patot la..

Shahrul Yusof said...

Pandai diorang punya marketing. Kebetulan, Myvi memang sering menjadi pilihan utama bagi golongan wanita muda bekerjaya kerana rekabentuknya yang kelihatan comel.

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : hope wanita wanita tu mampu la membayonyer huhu

sobri yaacob said...

he..he.. baca entry ni buat rasa mcm nak beli kereta plak..serius marketing memng A++ bro :)

sobri yaacob said...

melawat shin dkat sini :)

licha said...

wahh.. kemain. tu kalau lelaki nk beli jgk tak boleh ke? hihihi..
singgah sini. jom shin join GA licha