Monday, June 7, 2010

acara hari minggu



pose istimewa shin.. photo baru sejak berumo senior ni.. sweet 32 tahun hahahaah.. ader ker ek?? lantak... apa lagi... xmo ngurat ker?? hahahahaah

hye kengkawan.. pe kabar ek korang??? sihat?? (✿◠‿◠) wahh dah start cuti skolah ek.. seronoknya budak budak sekolah ek.. tp tak la ek sama ker mcm cuti skolah masa shin kekecik dulu.. rasanya x sama kot.. dulu masa cuti skolah.. cikgu suka bagi keje skolah bebanyak.. jahat giler cikgu.. saje dengki.. tp biasanya start cuti sampai nak dah abis cuti shin dok maen ajer.. puas la maen maen.. godak parit.. esok nak naek skolah baru la time tu nak basuh kasut, nak buat keje skolah.. nanges nanges sebab banyak sangat hahahaha.. x pon esoknya naik skolah tiru kawan nyer.. ko x bagi tiru xmo kawan.. pastu kekadang cikgu perasan.. dia dok panggil.. pesal jawapan sama.. tulisan pon sama.. hahahaha kantoii dah la dok tiru. yg ada kawan tolong tuliskan skali (─‿‿─)

p/s : since of that day.. sebab xmo kena sebat lagi.. kalo shin nak tiru.. shin ubah ubah ayat skit.. then kalo suh kawan tuliskan.. shin suh dia adjust skit tulisan tu ngee~

cuti skolah skrg lak.. mcm x cuti jer shin rasa.. sebab anak anak sedara shin kena pi kelas tambahan... hari hari lak tu.. lagi la budak darjah 5,6.. nanges la dorang x dapat memaen, x dapat nak jenjalan.. aiskkk sian dak dak ni... patut kena rehatkan bebetul time cuti skolah.. aper daaa


haaa.. shin dah sihat walafiat.. dah leh merayap rayap.. menggatal gatal hahaha... aritu doktor cakap shin kena kembung perut.. tu pasal jadi demam.. dia suh puasa.. x bagi makan.. x bagi banyak minum... x bagi minum susu... cekelet.. aishhh.. mcm mcm dia x bagi.. sib baek dia xde cakap x bagi main tenet... mau nanges shin

p/s : itu ubat doktor suruh kunyah huhu.. bagi kenyang.. sesuai ler sapa sapa nak diet.. makan jer ubat ni.. konfem.. leh kurus.. rasa dia mcm gegula mentos yg dah nak xpired huhu x sedap..

lepas cuti rehat dekat 2 ari melepek kat umah.. dapat mc, so x yah keje.. seronok.. men tenet jer.. pastu tido... then masa ari sabtu tu dah sihat skit.. kawan baek shin Sham ( dia xmo shin panggil nama penuh dia ) hahahaaha.. haa sham balik.. kitaorg kuar kuar jenjalan.. pi Jusco Tebrau City.. dok makan kat Secret Recipe.. erkk pesal la makanan dia x sedap aritu... or tekak shin yg rasa mcm tu..

actullay kitaorg plan nak nengok Shrek.. tp x jadi ler.. sbb kakak ngan adik dia ikot skali.. hmm cancel la.. kita jenjalan sampai malam.. sempat singgah Pasar Karat kat Sg Seget Johor Bahru.. pening kepala.. ramai sgt orang.. huhu penat sangat.. sangat banyak org dok jual barang...


haaa shin beli CD cetak rompak ni kat Pasar Karat tu.. sekeping Rm10.. mahal eihhh.. tp bukan CD sebarangan ek.. ni rakaman dari piring hitam.. haa susah nak jumpa.. sound dia sedap weii... shin rambang bijik mata kat situ.. byk yg shin nak sebenarnya.. tp x de duit hahahha.. beli dua ni dulu laa.. len kali nak beli Sharifah Aini ngan Uji Rashid lak.. Kak Peah buang pun ada tau.. sesapa yg suka lagu lagu lama ni.. pi la Pasar Karat tu ek..

yeah esok nak balik kampong.... atok shin nak wat Hari Keluarga.. ntah apa apa jer.. buat hari biasa camne.. susah ler org yg dok keje nak kena amik cuti.. isk isk.. tp besh gak.. malas nak keje hehehehehe..

oklah kengkawan.. jaga diri bebaik ek.. shin rasa seronok dah sihat ni.. leh nenakal semula yeah yeah!!! jumpa lagi ek... daaa~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

14 comments:

ezam said...

yezzaaa shin dh sehat n happy2 mcm biasa!!!

Hizami Rahim said...

wah.
hebat betul.
beli cd lama tu.
;)

i'm shin... i'm inesen said...

ezam : ngee.. yer.. alhamdulillah.. erkk biasa shin happy ek?? x pasan lak hehehe

i'm shin... i'm inesen said...

hizami : hik hik.. melayan jer ni.. sedap2 lagunya.. sound dia superb.. next month nak cari lagik.. ngee~ suka suka!

Pakcik said...

good to know you ok already.
Your makcik aremy from tioman said your friend aziz and family from selangor who read your blog contacted her and went to tioman.You got commisssion ?

muahahahahahaaaa

BTW my stimax koneksion is still bad. No stim. Potong stim..

hans said...

owh
sakit rupanya
patut diam jer
skrg dah totally sembuh la nih pakcik shin?
ekekkee

i'm shin... i'm inesen said...

pakcik : hmm orang nak pi lagik nnt.. nak lepak lepak kat laut

i'm shin... i'm inesen said...

hans : mencik.. terus sakit balik hans panggil shin pakcik.. hans jahat

hans said...

pakcik shin
dah 32 nih
nanti kalau dah kahwin jgn lupa jemput
ekekekeke
walaupun pakcik shin dah tua tetapi tetap kacak seperti amitabh bachan
hohohoho

tOm said...

muda lagi.. jom jom.. :P

i'm shin... i'm inesen said...

hans : xmo xmo.. shin nak kacak mcm rishi kapoor masa filem Bobby

i'm shin... i'm inesen said...

tom : jom aper ek?? *malu

Fakhrul Zakry said...

Cd.. antik sgt. hehe

i'm shin... i'm inesen said...

fakhrul zakry : yer.. shin sgt suka