Thursday, August 30, 2012

Intisari Hari Raya : part 3


dah puas beraya bersama keluarga dan sanak saudara dari raya pertama sampai ke3.. masuk raya ke4 baru shin beraya umah kengkawan.. ngee.. memandangkan kawan shin x ramai.. so.. shin beraya mana yak ada jer la.. x pon shin ekot kawan shin pi umah open house umah kawan dia ker.. endut dia ker.. haaa merasa la gak shin cuci perut sambil cuci mata.. kot kot bertemu jodoh #sengih

blur nak jamu apa masa kengkawan shin nak dtg umah.. Araf ngan Khairi sama Leon yak dari Singapore nak datang beraya skali.. plak tu masa raya ke4.. pasar area tempat shin pon banyak x bukak.. barang barang nak beli banyak xde.. last last shin masak mee curry.. bahannya daging jer alat alat.. xde fish ball.. fish cake.. kerang.. semua xde huhu.. 1st time tau shin belajar masak mee curry ni #senyum malu

risau.. takot x sedap :(

woaa.. kengkawan ckp sedappp ( bkn carut ) #suka!

mekaceh laa sudi datang umah shin ek!!

lepas beraya kat umah shin.. kitaorg beraya kat umah khairi plak.. memula ingat nak begambo gambo.. tp sbb cuaca x mengijinkan.. nak plak dah nak malam masa tu.. x dpt la nak begambo mcm tahun lepas #nanges

 beraya kat umah endut khairi #sengih

then last skali pi beraya umah Araf.. shin saje bawak baju melayu lebih.. nak pakai laen baju time beraya kat laen umah.. haa gigih kan.. 

 #senyum

 yeh yeh dpt duit raya.. maceh Leon~

seronokkk nyerr~

ari laen shin ada gak beraya umah kawan pompuan shin.. cik Niza ngan cik Aween.. saje kan.. dari dok umah jer.. baek shin pi beraya.. 

tetap nak begambo gakkk.. feeling retis #sengih

seronok sgt beraya.. leh makan mcm mcm.. makan kueh.. makan bukan kueh.. x kesah la.. janji dapat beraya.. korang bila nak ajak shin beraya ek?? 

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

6 comments:

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

wah gambau,

seme pandai posing posing

;) selamat ari raya inesen.

i'm shin... i'm inesen said...

Khairul Hakimin B. Muhammad : hik hik.. selamat hari raya jugak ek

crescent said...

posing semua posing artis ni...haha...meriah lah shin...

Aisyah Rafaei said...

wahh shin, siap bwk baju lelain..aje ngan gigih beraye..

MuhdJijiee said...

Seronok beraya. Banyak baju rya!

i'm shin... i'm inesen said...

MuhdJijiee : bole la tahannn.. ada yak dah sempit suarnya huhu