Tuesday, July 28, 2009

hari hari terkahir sebagai DUTA LANCOME



hye kengkawan.. korang watpe tu.... hope semuanya sihat sihat la yer... makin dekat nak puasa ni.. makin ramai shin tengok kengawan shin yg demam la.. batuk batuk la... dah seminggu lebih pon diaorg x ok lagik.. mungkin cuaca.. atau sebab tengah musim buah buahan... tu pasal la semuanya x berapa sihat.. aishhh xper.. biar x sihat la ni.. tp bila masuk bulan Ramadhan nanti.. semuanya sihat sihat belaka.. selesa dan mudah untuk melakukan ibadah puasa kan!! AMIN..

hari ni shin xmo cite sedih sedih... Islam menghadkan kita mengucapkan takziah pada waris orang yg telah meninggal dunia tidak lebih dari 3 hari... semuanya ini untuk mengelakkan ahli keluarganya itu tadi terus beduka cita... haaaaaaaaa yang pergi biarkan pergi.. kita yang hidup ni kena la mengumpul semula semangat.. even bukan senang... masih ada sisa sisa kesedihan tu.. banyak banyak bedoa.. bertawakal pada Allah.. doakan yg terbaik yer..

nampak nya... kontrak shin sebagai DUTA LANCOME dah nak habis.. skit jer lagi... shin tak la ek.. sama ada nak sambung semula kontrak tu atau shin betukar menjadi duta kepada pewangi yang lain... hmmm tgh berfikir fikir lagi ni...

sepanjang shin menjadi duta LANCOME ni.. shin paling suka pakai Hypnose.. perghh bau dia masyuk... sedap.. ghairah... hahahaha... mmg bebaloi la beli... kiranya bau tu mcm dah sinonim.. sebati ngan diri shin yg inesen tp menghairahkan ni.. ngee~


menangeslah korang tengok poster shin sebagai Duta Hypnose

selain Hypnose shin suka gak guna perfume lain dari Lancome.. mcm Tresor.. hmm bau dia klasik.. memang tahan lama... then shin suka gak Miracle... pastu Magnifique.. kalo pakai sama lotion perfume dia.. perghhh memang kalo lalu lalang tu.. orang akan tercium cium bau bidadara dunia yang inesen huhuhuhuhu tp tu la.. paling superb si Hypnose tu... betul... tak tipu.. aishhhh jadi Duta mana leh tipu tipu kannn..


tinggal saki baki.. Tresor jer byk lagi sbb syg hehehe

bila perfume dah nak abis ni... mula la shin carik carik botol lama.. kot kot ada sesikit.. dapat sembur skit pun jadi ler... buat sementara waktu sahaja... aishh beguna gak botol botol lama ni...



tu dia.. pilih jer mana satu.. tp bila dah betahun lamanya di simpan.. bau perfume ni agak mual ek... hehehe wangi yg memualkan selepas di spray... tp lepas lepas tu.. ok jer.. tak hangit.. mungkin dah xpired kot...

kira macam kehidupan shin jugak la kan... dulu.. masa ada orang tu baru baru sayang shin... macam hari hari nak jumpa.. sms pun selalu... bila dah kenal orang lain.. shin di lupakan.. di tinggal tinggalkan... tp ada satu masa... tetiba contact semula... sob sob :(

hmm hari sabtu ni shin akan mula tanda tangan kontrak baru.. dah byk yg offer... semuanya jenama terkenal... tp shin tolak.. menanges nanges diaorg pujuk rayu.. tp shin tetap setia pada Lancome.. cuma baru baru ni.. shin terusik hati nak cuba Paco Rabanne Black XS Rose la... cam sedap jer bau dia... ada sesapa pakai perfume yak ni x?? tahan lama ker??


mungkinkah shin bakal menjadi Duta Black XS selepas ni???

hari ni letih main kira kira duit... dah la Prinsip Akaun failed hehehehe... tp bab kira duit depan mata.. InsyaAllah x silap.. kecuali tersonglap secara tak sengaja...

ramai ler yg dok membayo untuk Biskut Raya shin tu... hehehe advance kan diaorg.. bagusss.. mcm tu la... nanti tetau jer dah dapat biskut time dah dekat dekat nak raya kan.... hmm arini ada 2 orang cancel oder biskut raya.. sbb dah terover bajet.. hmm tu la.. tamahak sangat.. tp 3 orang baru yg ada oder ari ni.. so x la ralat sgt.. hmm ada gak yg dok bayo duit Avon walaupun barangnya x sampai lagi... bagus bagus bagus... banyak lagi la.... dan shin kena asingkan duit untuk bayar bil bulan ni.. selain bayaran bayaran berwajib huhuhu



tu dia... shin kena labelkan duit duit tu sebab tak mau terpakai dalam diam.. hahaha haru jer nanti nak kena top up semula.. rasa macam banyak duit.. tapi semuanya duit orang... bukan duit shin.. bukan duit Ahamad Albab ngee~

bila dah settlekan bil bil esok... sure semuanya rasa lega... dah xde pikir hutang ker.. hidup aman sentosa.. rukun damai selalu kan kan kan!! dan paling paling penting.. sebelum shin nak enjoy.. shin kena menabung dulu... duit baki yg ada.. baru shin guna untuk beli benda benda yg tak patut... contohnya K?, K??D??, TI?? dan yang sewaktu dengannya.. kalo korang pandai.. sila la teka.. hehehehe

sekian ek~

m(^o^)m

* i'm shin.. i'm inesen

7 comments:

AzAz said...

bila nak jadi duta hugo boss plak? perfume nya best gak!

lanz_evo7 said...

erm..jadi pakcik kayo la lps ni.bnyk bisnes..

i'm shin... i'm inesen said...

azaz : hugo boss nyer shin x berapa familiar ler... besh ek??

lanz : tunguuuuuuuuuuu kemunculan kuih batang worlddd dari shin akan meledak ledak di pasaran lepas ni k...

hanis said...

Black XS mmg best.
sweet...
kita pakai mmg best

gemaparfum.com said...

Terima kasih infonya gan.
Lumayan buat nambah wawasan.

Gema Parfum :
Parfum Paco Rabanne.

----------

distributor parfum original said...

sangat bermanfaat bro. makasi

Parfum Favorit said...

thx info nya. simple dan berguna

Parfum Pria yang disukai Wanita