Wednesday, July 1, 2009

hari yang seronok


haa kengkawan... ari ni shin rasa sangat gumbira.. ntah ek.. masuk minggu ni jer.. hati berbunga bunga... rasa riang ria hari raya gitu... hopefully ianya akan kekal lama.. ngee~

dan menggandakan lagi rasa seronok ni ... ye lah.. pemain feveret shin... Serena Williams ngan Venus Williams.. mara ke separuh akhir kejohanan tennis terbuka England.. Wimbledon 2009.. diaorg ni mara separuh akhir persorangan wanita... dan lagi.. mara ke pusingan ke4.. untuk beregu plak... wahh mungkin kemenangan berganda adik beradik ni bakal berulang mcm tahun lepas... shin hopesangat sangat..

Serena selaku pilihan ke 2 akan bertemu Dinara Safina.. pemain pilihan pertama kejohanan ni.. Venus plak.. selaku pilihan ke 3 akan bertemu dengan Elena Dementieva.. pemain pilihan ke 4.. so... kesemua pilihan petama sampai ke 4 menepati ramalan.. masing masing berentap untuk menempah diri ke final.. x sabar nak tengok live game diaorg.. haaa korang jangan lupa tengok tau... tengok tengok tengok...!

pssst : shin nak kongsi kegembiraan ni ngan ' leo ' .. mmuahhh ngee~

all the best utk korang ek... main betul betul tau!

hmm sekian lama shin dok mengumpul benda alah peraduan Fella Design ni... hari ni genaplah sebulan shin dok gigih mengumpulnya... lepas ni nak kena bikin slogan iklan la plak.. adehh.. apa benda la nak tulih ek.... hmm saje masuk suka suka.. tp kalo dpt lagi besh kannnnnnn... raya ni dpt sofa baru la utk rumah bujang shin ( brangan! ) hahahaha..


mrasa letih tangan dok menggunting benda alah ni.. ngee~

tu la dia benda yg bikin shin rasa beronok ronok ari ni... hmmm korang lak mcm mana?? seronok tak hidup korangggg??? hope semuanya gembira...kann.. huhuhhu... sekian ek~


m(^o^)m

* i'm shin... i'm inesen

8 comments:

Aman@Badboy91 said...

i'm hepi
he..he..h.e.

.:Mas Ayu @ Minah Kiwi:. said...

sama la..minah kiwi pun happy gak nie..

renjizakura said...

huhu
x sangka hang minat tenis n williams' sisters
its good

Anonymous said...

eh salah tu venus jumpa safina ler, dementeiva jumpa serena, semak balik, kite pn x sabar nak tgk...

i'm shin... i'm inesen said...

ngee.. a'ah la.. Serena vs Dementieva... Venus vs Safina.. sorry sorry... ngee~

Suf Steve said...

mek tak dapat membayangkan shin in between of 2 black sister!

harus kan! jawapan nyer :

A. Tiada apa2 yg terjadi*we talk about tennis only* tipus
B. Dua adek beradek hitam ini peluk2 kou nyeh(incest gituh! mek tak rela!)hehehe, tetiba shin muntah2, ala2 2 bulen
C. "Mek control ayu" statement shin di bawah lindungan bumbung rumah.
D. Ko sebat jer dua2 ekor tu" duh ery the bisex" jantan perkasa-bley

statement jahat dariku iniew!

Ri said...

ho ho... tinggal lg selangkah nk dpt perabot fella design ek?

SALHAN4748 said...

apa yang adik gunting2 tu...