Friday, March 11, 2011

malam pertama shin dan dia~


malam ni.. malam Jumaat.. hmm sesuai sgt.. ni malam pertama shin ngan si dia tidur bersama.. dari petang tadi shin dah x sabar sabar nak nunggu balik keje.. tadi malam.. pegi gym pun mcm x ikhlas jer.. sbb x sabo nak balik jumpa si dia..

x puas godeh si dia.. shin tekan slow slow.. takot nak tekan kuat kuat.. sayang dia.. bukan senang nak dapat.. nak pakai lama plak tu.. hurm~

mata pun dah ngantok.. x puas godeh si dia.. esok sambung lagi ar.. ajer giler dah kul 1 pagi x tido lagi.. esok mcm kongkang kat tempat keje.. mata lebam.. selamat mlm kengkawan~


si dia ku sayang~


mmg cari nahas.. saje nambah hutang *nanges

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

8 comments:

Calvin Charles said...

You are definitely funny... LOL!!!! Sleeping with what? LOL! Keep it up dude... Nice entry... ingatkn siapa tadi.... :)

i'm shin... i'm inesen said...

calvin : hehehe.. ala.. sapa la nak tido ngan shin.. amboi.. pk apa la tu kannnn!

zizo said...

amboi, aku jeles!

i'm shin... i'm inesen said...

zizo : lor.. awat.. aishh

imaz said...

tahniah2..haha..(u r sexy!!)

bestnyer, nak gak satu camtu.leh bwa tido.

i'm shin... i'm inesen said...

imaz : hahaha manede seksi

asyraff daniel said...

hehe...jeles...haha

Miaki Yamashita said...

having sex dgn HTC......scaryyy~