Monday, May 25, 2009

Roland Garros : French Open 2009


yeahhhhhhh kejohanan Tenis Terbuka Perancis dah start semalam.. ni kejuaraan Grand Slam kedua tahun ini. makin seronok pasal parents shin kat Sarawak sekarang.. so.. puas la hadap tv.. xde yang kaco.. ngee~

Rafael Nadal dan Roger Federer mungkin menjadi pilihan untuk mengungguli kategori lelaki pada Kejohanan Tenis Terbuka Perancis. memang xde muka lain.. hampeh tul.. harap Gilles Simon dapat bertahan lama sampai suku akhir pun xper.. apapon shin harap Nadal menang kejuaraan ni dan bakal mencatat rekod jadi juara yang ke 5 berturut turut. Yang pasti dia x penah kalah kat Roland Garros. cuma laluan Nadal ke juara tu payah skit ar... sbb David Ferrer ngan Fernando Verdasco di undi sama dalam kumpulan Nadal.. so diaorg bakal berentap sesama sendiri ler.. hampeh tul..

shin lebih tertarik nak tengok perlawanan bahagiaan wanita.. semestinya shin harap Serena Williams akan ke final tahun ni.. smlm tengok Ana Ivanovic hampir kalah.. yer la.. malu besar weii kalo dia kalah.. pasal Ana adalah juara tahun lepas.. Sharapova pon ada main utk kejohanan ni..

apa yg shin suka.. dalam pelawanan wanita ni.. kita tak tau.. sapa yg bakal juara.. sapa sapa jer bole.. cuma yg pasti.. ada 15 orang pemaina Russia dalam kejohaan ni.. ramai tuu.. huhuh monopoli abis.. diaorg memang terer terer ler..

so guys... tengok jgn x tengok... ngee~

sekian

m(^o^)m
* i'm shin.. i'm inesen

2 comments:

.:Mas Ayu:. said...

hensem juga yer rafael nadal tue... panjang jer rambut dia..

cuba inesen wat rambut cam rafael nadal...

AzAz said...

ciumkan bes... tapi takot gak klu kena hempuk dgn raket tenis dier... huhuhu