Friday, March 26, 2010

ahh.. ahhh... tak tahan.. dah nak kuar~


disini shin nak buat sikit ucapan.. Hepi Besday kat budak Hans XY.. sempena 18 tahun dah dia hidup kat muka bumi ni.. mengecapi suka duka onak duri.. berapa banyak dosa dah buat.. berapa banyak kali buat maksiat.. agagaga mcm lagu Wali lak.. semoga terus bernapas dalam iman... sihat tubuh badan, otak fikiran, makin ensem hendakNYA.. agagaga...

untuk korang semua pun ada ucapan gak.. selamat menyambut Hari Jumaat...semoga pintu taubat masih terbuka utk korang ek ngee~

matilah tajuk entri... korang mampu buat tajuk cam gini?? hanya budak inesen mcm shin jer yg leh bikin huhu... well.. arini shin nak cite satu benda yg berkaitan ngan tajuk entri kali ni..

'Jamban emas di umah orang... Jamban batu di umah sendiri, lebih selesa kat umah sendiri' haaaa korang pernah dengar peribahasa ni??? well well... ni peribahasa inesen yg bakal tertera dalam kitab Dewan Bahasa dan Pustaka... anyway.. pustaka ni apa ek?? huhu puaka tau ar.. agagaga~

haaa arini shin nak cite pasal jamban... peribahasa tu jer dan merujuk pada perangai inesen shin yg susah nak ubah... selain shin selesa tido kat umah sendiri.. bawak bantal sendiri kalo tido umah orang.. yg ni plak.. suka guna jamban kat umah sendiri... huhu

kalo shin pi shoping complex ker pun satu hal.. rasa was was jer.. bila masuk kat dalam tu... mula la pandang dalam 'lube' jamban la... kat atas siling la.. bawah pintu la.. takut.. kot kot ada camera litar ker.. or org amik gambo curi.. haaa.. skrg ni kena banyak berhati hati.. kat mana mana org leh amik kesempatan... pastu nnt masuk jer dalam internet.. kan ker malu nanti... nnt orang cakap shin ni menunjuk nunjuk.. barang besar la.. badan pejal la.. hahahaha sapa nak jawab??? shin jugakkkkkk!

lagi satu hal... bab nak menunggu tu... adehhhh... mcm mcm bunyik dengar.. ceplung ada.. ceplus ada.. creeeeet criiiiiit ada.. prot prottttttt ada.. bunyik ahhh ahhhh pun ada... ntah apa apa.. senyap senyap x leh agaknya.. bukak la air tu kuat kuat.. sengal ubi tul orang yg dok dalam jamban tu...

pastu org yg tunggu kat luar ni berejam tunggu... pesal la orang kat dalam tu x kuar lagik.. seronok sgt ker duduk lelama kat dalam tu... geram jer.. yg ada sampai terbantut urusan buang hajat.. terus kuar...

p/s: skali yg kuar tu bedua.. ntah apa buat kat dalam tu bedua.. acara membuang beganti ganti ker apa... ntah apa apa.. xde tempat lain nak.. aishhh x sanggup nak terus kan ayat... agagaga~

ada macam macam jenis la... yg x reti nak flush... yg jenis pengotor... erkk... x leh nak cakap ar... geram geram... ghau ghau bau dia...

selesa kalo jamban kat umah sendiri.. nampak bersih jer.. walaupun ada sedikit kekotoran.. tp still rasa bersih.. sebab yg guna pun diri sendiri huhu...

kepada kengkawan semua.. sayangi lah jamban korang.. huhu


p/s : ari ni shin sakit perut.. gara gara makan kerang rebus ngan cik niza malam tadi.. shin dah tau.. yg perut ni kalah ngan kerang... tp kesian tengok cik niza ratah kerang tu sorang sorang.. nanti x habis.. membazir la plak.. selain shin masih sentap ngan henpon shin yg masuk lubang tandas aritu.. masih berbekas di hati ini.. cewahhh

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

18 comments:

rAy jR...@...Aliff said...

encik shinnnnnn..entry hang xleh blah.,..hahahaha

i'm shin... i'm inesen said...

ray : agagaga.. naper ek.. ala.. naper ni.. x suka ek?

hans said...

aku ingat besday aku sebab lambat lagi
rupa2nya orang lain
hahaha

HANS XY... said...

hik3..lor masuk dlm blog nih..kah3..anyway thanks a lot shin...

i'm shin... i'm inesen said...

hans : agagagaga... nnt time hans lak ek.. bila tu??

hans xy : sama sama ek

asna ashraff said...

haha gambar tu sweet... lalala aku suke :P

Adam said...

aaaa..shin jom masuk tandas sama2~~ ahhaaa

i'm shin... i'm inesen said...

asna : ngee~

adam : dalam tandas aksi terhad.. agagagagag... opocot.. i'm inesen!

ezam said...

tandas kolo basah air berlopak mmg tak menyelesakan....haissshh!!!!

AbgWan said...

hahaha...i like yr post la shin...klaka :p

p/s dh lama ikut yr blog ni. tp x sempat nak komen2..huhu

*suka kat lagu tango tu jugak..kikiki

AbgWan

i'm shin... i'm inesen said...

ezam : betul betul betul

abg wan : yer ker?? shin x rasa klaka pon... thankz jenguk blog shin ek

ichi said...

wahh.. comel la pic dak dua 2 org tu.. tp yg hat shin tu tukar jd ichi lak! baru sesuai.. hahahaha...

kan hans xy kan?? :P

AkU said...

uikk!!
menghampakan la title entry nih..

i'm shin... i'm inesen said...

ichi : cehh.. nak kena cepuk??

aku : agagagagaga.. ngada.. naper lak nak hampa hampa ni.. ngee~

AkU said...

ye la..substance entry ngan diernye title xsama..huhuhu..

i'm shin... i'm inesen said...

aku : ek eleh... tajuk tu merangkumi 'watak utama' yg shin nak cite ler..

Helmi Razali said...

haha, bengong.
and aku pun tak tahan makan kerang rebus. bau dia kuat, so memang tak boleh makan kerang rebus. Sambal kerang tak paaaa.

i'm shin... i'm inesen said...

helmi : ouh.. bau bacin hanyir... ngee