Wednesday, March 19, 2014

Ramadhan Countdown : 100 hari lagik

mcm tak caya jer.. lagik 100 hari lagik kita nak nyambut bulan paling shin rindu.. Ramadhan Al-Mubaraq.. time puasa ni la shin rasa diri ni bebetul jadi budak baek.. hukkk.. rindu nk puasa.. rindu nak suasana puasa tu.. solat teraweh.. bersahur + berbuka ngan family..

semoga shin.. family.. kengkawan dan semua orang sehat dan selamat sentiasa.. semoga kita akan bertemu lagik bulan Ramdhan tahun ni ek.. #ameen #keepcalmandkeepwaiting #RamadhanAlMubaraq

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

18 comments:

Chot said...

Kejap je masa berlalu..

i'm shin... i'm inesen said...

Chot : selangkah.. demi selangkah..

Petak Bunga said...

tinggal pose berank x ganti lagi..aduh..
dah dekat ni.

i'm shin... i'm inesen said...

Petak Bunga : uiks.. sempat lagik nih

Sylarius Yusof said...

Cepat betul dah nak masuk bulan puasa. Orang perempuan dah kena prepare siap-siap untuk buat puasa ganti.

i'm shin... i'm inesen said...

Sylarius Yusof : tu laaa.. ganti jgn tak ganti huhu

Chot said...

shin dah ganti pose melom.?.muahahahaa

i'm shin... i'm inesen said...

Chot : shin kan hero.. Alhamdulillah penuh puasa hehe

Sobri Yaacob said...

kejap masa berlalu ya shin :P

i'm shin... i'm inesen said...

Sobri Yaacob : betul betul betul

t.a.t.a said...

Sakinah, geli aku baca komen kau tanya abg shin dah ganti pose belum. Kau tu, dah ganti pose belum?

Hahaha.

i'm shin... i'm inesen said...

t.a.t.a : hahahaha tu diaaaa..hangpa dah ganti belum

Chot said...

Ambik..dua2 kena..kekekeekee

Aisyah said...

alamakk..lagi 100 ari..tp akak dah langsei utang tahun lps..hee

Sobri Yaacob said...

ai kalau x kejar masa kita yg ktinglan :P

i'm shin... i'm inesen said...

Chot : fair and square hehe

i'm shin... i'm inesen said...

Aisyah : awal awal dah siap ganti kan senang kan kak

i'm shin... i'm inesen said...

Sobri Yaacob : kalo nk kejar mmg x terkejar laaa.. kena allert je la