Monday, June 1, 2009

adehhhh sakit perut


bad n sad news for Rafael Nadal's fans out there.. mamat ni dah kalah... out dari French Open tournament... musnahlah impian dia nak cipta rangking menang kali ke 5 beturut turun.. spoiled betul la.. kecewa shin tengok game dia smlm..

sedikit teruba bila Serena Williams mara ke suku akhir.. terubat skit.. kalo Serena kalah gak.. xde bermakna la shin nak hadap tv tu tengok tournament ni lagi.. boring.. xde pemain pilihan shin main lagi.. plzzzz Serena.. u must win on the next round k... chaiyokkk~

psst : shin harap sgt.. Roger Federer kalah lepas ni... biar Nadal ngan Federer x menang.. puas hati.. ngee~ ( x salah kan dengki skit.. i'm inesen )

apo yg ekau menong janggggggg!

arini perut shin meragam.. naper ntah... nak cakap saluran peranakan shin tersumbat.. rasanya shin xde benda alah tu... nak ckp kena senggugut.. ish... takkan la dah tua tua ni baru nak baligh... rasa mcm di pulas pulas.. sakit tul... x selesa



dah telan benda alah ubat ni pun still x ok.. xde rasa nak pi toilet pon.. sbb xde rasa nak gugurkan apa apa yg patut... terus shin pi Klinik.. then doktor mcm x mandi pagi jer.. cakap pon blur blur.. mencik tul... dia x bagi minum susu semua la.. suh rehat.. hmm apa apa jer la.. semua orang leh ckp mcm tu.. xleh ker baikkan cecepat sakit ni.. x suka sgt sakit ni...


pil berak tu shin x makan pon.. sbb xde kena berak berak pon.. ngee~

shin habaq kat mak.. perut shin sakit... dia dok tanya apa yg shin makan... takkan la sbb shin makan wedges kot.. dari ari jumaat tu shin dok makan jer.. wedges tu leh tahan pedasnya.. last last shin baru tringat mlm ahad aritu shin ada makan jagung rebus.. ala skit jer.. x sampai suku batang pun..

actually shin tau yg shin kurang bole makan jagung.. nanti akan cirit birit.. tapi aritu dah nampak ada kat umah.. gatai nak rasa sikit.. ni la hasilnya... memulas mulas perut..

uwaaaaa cepat lah baik!! sekian~


mak shin cakap.. dia pun x leh makan jagung nanti sakit perut... laaaaaaaaaaa... penyakit keturuan ker.. like mother like son gitu.. ngee~


m(^o^)m

* i'm shin.. i'm inesen

9 comments:

Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

sedap la jagung tuew huhuu

Anonymous said...

jagug idup kot shin mkan lalalala


frodo
.....

shamimi said...

nk baik cpt minum 100 plus.
sbb kandungan grm air tu tinggi.

i'm shin... i'm inesen said...

louie : sedap tp bahaya - 4 me ler ngeee~

frodo : waklu hik hik

shamimi : ek.. baru tau kena minum 100 plus.. shin try eh

naqiubex said...

Ohh.. Federer jangan kalah...
Tapi saya pun sgt kecewa dengan permainan Nadal..

hanis said...

pakai susuk per
tak bley makan jagung?
muahahhahaha~

hurul said...

padanlah korang tak sebulu (mommy & shin).. hekeke.. ya ampun !!

i'm shin... i'm inesen said...

naqiu : shin kalo bole.. federer kalah.. biar dia ngan Nadal x menang.. :(

hanis : aduhaii.. ada plak susuk jagung ek..

hurul : ek??? tu pasal kah?

AzAz said...

xleh mkn jagung bak mai sini occay...