Wednesday, June 3, 2009

HAPPY inesen BESDAY to ME

ngee~

tetiba ari ni jer besday shin... hmm cepatnya umo ni dah beso........ mencik... hari ni masuk umo shin yg ke 31 tahun... shin lahir 3 June 1978 pukui 7.30 malam.. hmm masa tu mungkin x tepat kot.. ntah yer jer kul 7.30 malam.. kot kot awal dari tu agaknya...

sama macam tahun lepas.. bila shin nak masuk umo 30 jer.. shin x tau.. apa yg patut orang umo 30 tahun buat, pakaian style apa yg patut orang umo 30 tahun pakai.. apa yg orang umo 30 tahun akan pikir.. macam macam lagi la.. tp bila dah masuk jer umo 30 tahun... macam x de apa apa yg berlaku.. shin tetap rasa shin macam yg selalu.. xde apa yg berubah...

la ni dah masuk 31 tahun lak.... arghhhhhhhhhhh awat kejam sangat... rasa mcm tensen bila ada orang tanya umo dah baper ek?? mcm payah sangat nak nyebut dah 31 tahun... berat mulut ni.. rasa macam dah tua... arghhh stress!


hope bila umo dah beso ni... shin xmo rasa sunyi selalu.. shin xmo rasa susah hati... shin xmo rasa susah segala galanya dan yang sewaktu dengannya.. shin xmo rasa sakit selalu... shin xmo rasa sedih selalu, shin xmo kecewa selalu.. shin xmo benasib malang selalu.. shin xmo segala gala mala petaka.. musibah berlaku kat shin.. selalu, setiap masa dan selamanya... dan motip utama.. shin xmo rasa TUA sebelum waktunya... arghh takut.. x ready lagi~


shin harap shin selalu bahagia.. selalu ceria...selalu sihat... selalu selamat sejahtera.. selalu bernasib baik.. selalu aman damai sentosa.. selalu murah rejeki... dan yg penting MUDA selalu.. hehehehe... oh Tuhan....... plzzz kabulkan doa shin.. AMIN

arini besday Rafael Nadal gak yg ke 23 tahun.. kita orang sama sama lefthanded ngee~

kepada kengkawan yg nyambut besday pada hari ni.. Happy Besday to uols.. sekian ek~


esok ntah ntah shin sambut besday sorang sorang :'(

m(^o^)m

* i'm shin.. i'm inesen

22 comments:

hurul said...

happy birthday babe!

Firasat Boy said...

Selamt hari jadi... semogapanjang umur... salam perkenalan gak....

Arie Anuar said...

happy b'day..
hepi always k..
=)

naqiubex said...

hari jadi?
Selamat Hari jadi..

i'm shin... i'm inesen said...

hurul : mekaceh

firasat boy : mekaceh... selamat kenal kenal...

arie : mekaceh juga

naqiubex : mekaceh yer

Anonymous said...

Happy Birthday Shin...semoga apa yg dihajati menjadi kenyataan...pasal nk MUDA selalu tu kene lah pakai botox or Vitamin C k hehehe


mIE...

eeri jeremiah ivanovic said...

kan...
tetap nieh...
bgw, eppy besday shin..
nnti eeri bg jantan mcm pic yg pgg belon tu yea... hikhikhik...

ULTRAMAN said...

happy birthday, shin!!!!!!!!!!!

~ujicham~ said...

happy birthday shin.. senyum selalu.. gerenti nampak muda. jgn cpt merajuk, nnti cepat tua.

hanis said...

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to shin
happy birthday to you

i'm shin... i'm inesen said...

mimi : mekaceh yer

eeri jeremiah : mekaceh.. ivanovic katanya.. bgi shin Gilles Simon ek.. jgn lupa~

otomen : mekaceh.. bip bip bip...

uji : mekaceh ek

hanis : mekacehhhh..

shamimi said...

happy belated day...

syaha said...

hepi birthday pak cik shin~ :)


xoxo,
syaha

i'm shin... i'm inesen said...

shamimi : mekaceh

pakcik syaha : mekacehh ek.. bagi la pakcik cheeky kat shin sbg hadiah ek.. jasamu shin kenang

Anonymous said...

Happy Birthday brother ShinChan.. semoga byk2 bertobat umo dah makin byk.. weeeeee lariiiikkkk!


frodo
......

i'm shin... i'm inesen said...

frodo : ekkkkkkkkk...sesuai ler tu.. nasihat utk sesama diri kita ek..

easzasif said...

happy birthday shin...birthday shin lewat sebulan je adri tarikh birthday ez..moga segala impian tercapai k..daa

TAN SRI MOHD. IKRAM said...

hepi burfday shin

airy said...

wuik besday abg shin rupanya...abg2 rupanya ahakz....eppy bufday to shin......sorry late wish.......semoga panjang umur dan murah rezeki....

shaker hanafi said...

happy belated birthday!

Ajami Hashim said...

selamat 'lambat' ulang tahun :-)

AzAz said...

3 june ye... occay nnti klu ingat.... leh ucapkan tahun 2010 nnti