Monday, July 12, 2010

acara hari minggu


semalam shin seharian kat umah orang kawen.. ngee... x pasal pasal kan... yer la.. ada orang x suka pegi umah org kawen.. ada yg pegi sekejap jer.. lepas makan terus balik.. ada yg suka lama lama kat umah org kawen.. dok cuci mata.. ada gak rasa panas hati dok umah kawen pasal dia asyik kena tanya bila nak kawen.. hahaha.. macam2 la...

tp shin plak.. selected la.. kekadang ikut mood.. tp kan.. dorang ni kawen bukan tiap tiap bulan ker.. tiap tiap tahun ker.. sekali tu jer la dia kawen kan... so pegi jer la ek.. mungkin leh jumpa kawan kawan lama ker.. scandal lama ker.. betemu jodoh baru ker.. haa kira untung la kan... hik hik


selamat pengantik baru utk wanna and suami ek

semalam shin rasa xde la sakit sangat bekas cabut gigi tu.. cuma shin lom berani nak masukkan 'objek keras' dalam mulut.. so kena la benda yg senang di kunyah.. dah standby ubat tahan sakit ngan ubat kumur lepas surgery.. ada belen lagi.. kot kot tgh2 panas ada bleeding ker...

makanan kat umah org kawen semalam sangat la sedap.. banyak sgt.. ayam goreng dia kaw kawn.. shin makan seketul jer.. kalo gigi x sakit.. sure dah banyak shin makan ayam goreng tu huhu.. tp yg best.. udang dia.. perghh banyak giler.... puas shin dok ratah sorang2.. ngee~


ni pinggan yg ke dua


puas meratah anak ikan.. eh silap.. anak udang galah


shin sgt terer mengopek udang guna sudu hehe


haaaa habis kena telan.. xleh kunyah sgt hehe

ngee.. dekat kul 5 lebih baru la berangat 'blah' secara rasminya dari umah orang kawen.. ingat nak pi nengok wayang.. tp semua cite hampeh hahahah.. xde cite magic magic.. next time la gamaknya...

camtu la kisah ari minggu shin ek.. bosan kan.. hahaha kengkawan lak?? x bosan smlm?? x per la.. yg penting buat la aktiviti yer.. jgn duduk terperap jer.. kalo cuti sabtu ahad tu.. buat mcm shin.. 1 hari merayap.. 1 hari dok umah.. balance.. ngee~

ok la.. selamat hari isnin ek.. daa.. jumpa lagi~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inense

6 comments:

Prince Patrick said...

Nak udang tu sikit leh hahaha

i'm shin... i'm inesen said...

patrick : sangat boleh!!!

SALHAN4748 said...

tu baru lepas cabut gigi...
kalau tak cabut gigi mahu habis shin makan..he..he..

i'm shin... i'm inesen said...

salhan : hik hik... betul betul betul~

ketingting said...

lalala. datang nyemak sinih. muahaha! banyak makan udang? bia betik!~

Prince Patrick said...

oooo patutlah....semua nya kerana sebab cabut gigi erk haahahah