Friday, July 23, 2010

selamat hari jumaat


selamat har jumaat
kepada saudara serta saudari
seminggu hanya sekali
mearaikan hari yang mulia ini

miskin kaya memakai baju melayu warna warni
mengunjungi masjid masjid di seluruh negeri
sungguh hebat pemandangan di hari Jumaat ini
tua muda wajah berseri seri

selamat hari jumaat
hari untuk kita bersuka ria ( yeh yeh esok cuti )
selamat shinchan ucapkan
untuk kita bila sampai minggu depan
untuk kita bila sampai minggu depan
selamattttt hariiiii Jumaattttt~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

10 comments:

Fauzzan Helmy Anuar said...

Dia punya mood raya mencanak canak eh
Lepas satu satu
Hehehehehe
=P

@yue said...

tu la psl..
dh posing bju raya dh..

flyz said...

puasa pn lum agi...xtau rr pe jd kat shin nnti dah dekat2 nak raya tu..sbb sebelum raya dah lain mcm dh..

anglepau2000 said...

puasa pun entah cukup ke tak ni???

i'm shin... i'm inesen said...

fauzzan : huhuhu.. yer ar.. jgn lupa.. nk duwet raya ek!

i'm shin... i'm inesen said...

ayu : ngee~

i'm shin... i'm inesen said...

flys : elehhhhhh.. dia pun ntah2 2x5

i'm shin... i'm inesen said...

anglepau : insyaAllah cukup

@reltzsensei said...

dh ari senin r..hik3...

i'm shin... i'm inesen said...

arel : ahaahha tauuuuuuuuuuuuuu ar!