Tuesday, July 27, 2010

oder jgn x oder


haaaa kengkawan.. ni shin nak ingatkan ni.. masa dah suntuk daa... xde byk masa lagi dah ni... puasa dah dekat.. lg 2 minggu jer... bila lagi korang nak oder kueh raya?? ni la masanya...

bulan apa.. kalo time puasa baru nak oder.. nak nengok2 kueh raya.. buat makruh jer.. mana taknya.. teliur tengok.. rasa nak terkam jer kueh kueh tu semua.. naya.. x pasal pasal... betul x??? x elok la.. baik beli skrg ek..


haa kueh raya CNI ni... pilih jer mana yg suka..


slain kueh CNI.. ni ada produk baru tau... terkini lagi sensasi.. comel comel biskutnya... haa shin saje bagi penjenamaan semual.. My Mum's Cookies... padahal bukan mak shin yg bikin.. tp mak orang len yg bikin hehehe... ok la tu kann, anak dia comel tau... huhu~


bentuk comel mcm korang... harga murahhhh


yak ni pon sedap sedap.. mcm korang jugakk


yg ni pon mcm korang gak... molek molek

beli la ek.. jgn malu malu... buatlah pilihan yg tepat.. nak cari harga camni kat luar.. x kan dpt nyer lah... ngan shin jer dpt harga camni... huhu.. lagipun korang x yah susah susah nak kuar umah.. berpanas berhujan nak beli kueh raya.. x yah susah susah nak penat penat dok gentel tepung nak wat biskut.. bad mood sbb tangan kena oven semua.. semua dah siap ni haa.. semuanya mudah kan~

ingat tau... oder jgn x oder~

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

7 comments:

Terry The Terrible said...

argggsaggggg~ *gersang tengok kuih muih yang banyak aneka warna dan rasaaa~~~

*karut jap.

yaa~ nak puasa dah~ XD.. hee~ tak sabarrrr

terry boleh order takkkKKK.???

i'm shin... i'm inesen said...

terry : nak oder?? sgt bole! huhu

@yue said...

waghh ni bru betol2 comell...
bru nk azam thn ni x nk kueh rya..hahaha..[yelah thn lps x abis bekulat je]
tp tgk kueh raya ko ni nok..sentap jap gua!

klu order bile leh dpt nok?
ahak..maklomlah aku kan kt 'obesi'
*larikkkk

anglepau2000 said...

waaaa.....tahun ni tak dapat rayaaaaaa..................... beraya kat tempat keje aje la nampak nye

i'm shin... i'm inesen said...

ayu : hari Senin ni last oder.. huhu

i'm shin... i'm inesen said...

pau : ala cian dia.. shin rela berenti keje kalo kena keje time Raya huhu

AzAz said...

koi bulan ada jual ker?