Saturday, September 18, 2010

photo raya 2010 : indoor


ngee... haaa... arini shin nak tepek sequel gambo raya shin tahun ni.. smlm photo outdoor.. arini indoor lak... hmmm almaklumlah.. jaman shin kekecik dulu.. nak jumpa camera pun payah... family shin bukan org senang.. mmg xde la sgt gambo raya.. so kenangan tu lenyap camtu jer.. ingat skit skit.. la ni dah besar.. dah tau guna camera.. then ada camera.. bergambo la sakan... seronok..

p/s : pic lama tu x tahu pic raya tahun bila.. itu jer yg shin ada.. pic shin yak tengah tutup telinga tu hehehe... haa nampak sangat pakai kusi baru kan.. pestik dia x bukak lagi.. mesti mak shin bangga raya tahun tu pakai kusi baru.. jiran jiran pun celen beli gak.. biasa ler camtu ek.. ngee~

ok meh shin tepek pic indoor raya plak ek.. selamat menengok.. haaa.. apa lagi.. nguratlah jejaka jejaka melayu terakhir ni.. ngee~



pose istimewa teruna desa yg masih ada teruna.. ngee~


manja lak dia yer



















semoga persahabatan kita kekal sampai bila bila ek




pose inesen


selamat hari raya~


apa yg ko buat tu haa shamsul


suka pic ni.. nampak mcm budak ni insap jer~



abis dah~

sebenonya.. banyak lagi gambo.. tp jenuh nak menepek.. ngee.. kang korang muntah hijau lak tengok ngee...

seronoknya hari raya.. shin harap keseronokan ni akan selalu shin dapat.. dan di kongsi ngan orang orang yg shin syg... ni dok pk.. tahun depan nak pakai baju melayu kaler apa ek??

sekian.. jumpa lagi~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

4 comments:

kodok said...

Shin, maana dapat backdrop amik gambo tu? Cat sendiri ker?

i'm shin... i'm inesen said...

kodok : x ar.. sewa ngan cameraman ler

@yue said...

dh cam kedai gmbo..ada background lg hah...

abgWan! said...

fuyoo....sgt suka ngan pic no2 n 3...tepi tingkap tu.. mmg suka sgt ngan umah btingkap besar cam gitu. cam umah dolu2...skang ssg nak cr dah umag cenggitu...

suka abishhh la..:D

abgWan!