Friday, January 14, 2011

yok jalan jalan


salam kengkawan semua.... shin skrg tengah dalam pejalanan bertolak ke Kelantan.. hurm. seronoknya... x sabar nak pijak bumi Kelantan lagi skali.. tahun lepas shin, sham pergi bercuti ke Kelantan.. seronok nya 1st time pi sana.. lagi seronok encik bestke bawak kitaorg pi jenjalan.. kejap jer.. dah setahun berlalu.. la ni shin pegi lagi.. tp kali ni ngan mak sama babah shin..tp shin ada kat Kelantan sehari jer.. esoknya plak shin pi Terengganu.. tido semalam.. pastu balik Kulai... ngee~

ala ni shin pegi saja saja.. temankan mak shin.. shin cuma bawak duit Rm100 jer huhu.. tu pun kalo rasa nak terbeli apa apa.. duit jajan.. ada belen simpan ler.. banyak benda shin nak pk.. pasal nak beli henpon.. nak pegi Jakarta.. haa lagi byk belanjanya.. 3 minggu lagi tu.. mana sempat nak simpan duit.. ajer giler.. nak pinjam ah long laa~

memulakan shin xmo pegi.. tp sebab babah suh pegi gak.. so.. pegi jer la.. kang derhaka plak.. lagipun.. ni la masanya dapat pegi Kelantan lagi.. lepas ni ntah bila.. ok ar.. doakan pejalanan kitaorg selamat pegi balik ek... jumpa lagi... daaa~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

3 comments:

khairiezman said...

selamat pergi n selamat balik ye shin ... klu singgah Terengganu tu .. beli kan la kopok batang ke.. kopok keping ke ... songket ke ... anyway ... may u enjoy your holiday ..

bukankosong said...

gi kg aku tuh!

ahsfantasy24 said...

slamat bercuti..
t8 care! :)