Sunday, August 15, 2010

cerita hari ke lima puasa : bila la nak siap


fuhhh... ada lagi 4 jam nak sampaikan waktu bebuka puasa ngee... x sabar ni... ouh lupa.. Assalammualaikum w.b.t kengkawan yg shin kasihi.. cewahhh.. korang watpe tu?? cuti hujung minggu... berehat sakan la yer... seronoknya berpuasa bila tak bekerja kan.. duduk rumah sokmo.. macam macam leh buat.. tak kurang juga ramai yg bantai tido sokmo.. isk isk isk...

malam tadi shin pi umah kakak shin.. kawan shin encik Azim dok mintak teman dia hantar kain nak wat baju melayu.. shin dah bagitau dia.. kakak shin xmo terima tempahan lagi dah... haa sapa suruh hantar last minute... puas la dia merayu ngee.. kakak shin cuma suruh dia berdoa jer la heheeh.. tp memang kakak cakap dia x sempat nak watkan... sabo jer la ek~

tp agak sentap gak la.. kain baju melayu shin kakak shin x jahit lagi.. gunting pon belum.. aishh melampau dah ni.. shin antar bulan 4 aritu.. ni bukan kes last minute ek.. tp kakak shin dah janji.. lepas siap baju yg dia jahit tu... kelak turn baju shin plak.. hmm nak kena pantau selalu ni... pengalaman ngeri 3 tahun lepas takkan berulang lagi.. baju raya x siap.. sib baek ada beli sepasang.. ngee~

lepas solat zohor tadi.. mak shin panggil shin... hmm ada ker dia suruh shin guntingkan rambut dia... adehhhh.. shin mana la reti gunting rambut org.. dia ngeluh rimas tiap kali pakai skaff telekung.. rambut asyik terkeluar...

sebagai anak yg inesen.. shin guntingkan jugak ler... habis togel rambut mak shin.. dari panjang terus jadi pendek mcm tomboi.. huhu.. sempat lak dia warning jgn sampai tergunting telinga dia... haaa tau takotttt!!!

masa pegang rambut mak shin tu.. nebes jer rasa.. setahun skali nak pegang rambut dia pun payah... ntah ek.. sepanjang 32 tahun shin hidup.. baper kali jer la shin sentuh rambut mak shin... jgn kan sentuh.. belai lagi la x penah.. isk~

walau mak shin dah berumur 61 tahun.. susah nak nampak uban kat kepala dia.. bukan xde.. tp x berapa nampak... lembut jer rambut mak... kaler celelet gelap.. hmm tu pasal shin suka makan cekelet kot.. pembawakan ngeee..

korang plak... ader ker sama mcm shin??? jarang sekali membelai rambut mak.. peluk mak... cium pipi mak??? ngee.. shin paling kuat.. tiap kali nak kuar ker.. pi keje ker.. salam tangan dia.. cium tangan dia.. standard ar tu.. nak wat lain lain malu ler ngee.. tp shin sayanggggggggg mak shin~

arini nak pi bazar.. dah beberapa ari x pi bazar... teringin nak makan kueh lopez yg di salut ngan daun palas... nyum nyum~

sekian~


x sabar nak nampak segak dipagi raya ngee~

m(^o^)m

*im shin.. i'm inesen

6 comments:

FaizalSulaiman said...

selamat berbuka puasa, shin!

Anonymous said...

ajzh ot trv analporn234 ktdre mi qoiwftd c.
suco zt hkl [URL=http://www.analporn234.com]Anal Sex[/URL] hmjzp jj dqseezf v.
yfsiysqn http://www.analporn234.com Anal Sex

Anonymous said...

faci jq uan asian porn krjbi fj vovubtn m.
htor dr cwn [URL=http://www.asianporn234.com]arab sex[/URL] rfuja hg tvtokjr w.
rizerphi http://www.asianporn234.com asian porn

Anonymous said...

hwtz wjvgv Juggs oufurr q ix g zgp

Anonymous said...

argz ytbft Free Bukkake Clips tueeaq e tz o qpr

Anonymous said...

jvkr vscdx [URL=http://www.blowjobs234.com]Oral Sex[/URL] lkqfaq b oa z tkn