Wednesday, August 4, 2010

sepetang bersama keluarga


seronoknya pepetang dok beramai ramai ngan ahli kerluarga.. riuh rendah suasana.. cewaaah.. ngee.. bingit ngan suara bebudak.. rasa nak cepuk jer sorang sorang.. esok kat umah parent ada wat kenduri arwah ngan doa selamat nak nyambut Ramadhan.. so petang tadi abang abang, kakak shin dok bergotong royong.. tolong apa yg patut... haa tu gambo kat atas abang shin dok ganti mentol.. mana yg dah x bernyala kena la tukar.. meriah skit malam bulan puasa kang.. lom lg ngan pelitanya.. wahhh x sabarnya shin nak nunggu... sikit hari jer lagi kann~

mujur la adik beradik shin ramai yg dok dekat area sini.. senang la nak datang kan.. kalo dok jejauh.. isk.. nak balik sebulan skali pun payah... smlm abang shin yg dok JB pun ada balik... anak dia Maisara kena chicken pox la plak.. risau tul.. shin dah la belum kena.. mmg saje jauhkan diri dari budak kecit tu..

then tadi.. kakak kakak ipar pun risau gak.. takut jangkit kat anak anak dorang huhu.. cian Maisara.. esok mest dia x de kawan.. kena kuarantin.. hik hik

then tadi sempat la snap snap gambo anak buah shin.. macam macam hal dorang ni.. x reti dok diam... nakal nauzubillah..


Farhan ngan Adam


tangan Adam baru lepas kena jahit.. jatuh kat K-Ep-C


Umairah ngan Fatemah


budak nakal, Farhan.. ada ke patut dia gunting rambut dia sendiri.. haa abis tokak tokak.. mak dia pun terus anto pi kedai ler.. bagi botak.. abislah.. dah x comel.. raya nnt xde rambut.. padan muka..

ni kat umah tgh dok berkemas lagi... bilik shin pun x siap kemas lagi huhu.. malam ni tido lewat la gamaknya... ada sesapa nak tolong kemas??? nnt shin bagi upah..

sekian~

m(^o^)m

*i'm shin.. i'm inesen

2 comments:

ketingting said...

meriahnya rumah shinnnnn! jeles. jeles. uuu ~ eh, jap, kemas kemas prepare nak raye ke? hehehe!

i'm shin... i'm inesen said...

ketingting : dok eh.. esok ada kenduri arwah ngan kenduri nak nyambut Ramadhan