Friday, February 20, 2009

hangat.. panas... rimas...



fuyoo ari ni panas sehh... panas dan rimas... sepanas cerita adun PKR yang diaibkan ngan gambar bogel.. sian sian sian. bila macam ni teringat cerita Matinya Seorang Patriot.. isu gambar bogel dan politik.. hanya sebab gilakan kuasa politik.. macam macam cara utk jatuhkan orang lain termasuklan menggunakan isu bogel ni.. tp lagi teruk... gambar bogel isteri ahli politik tu sendiri.. sampai la dia mati mengejut.. lantas anak anak menuntut bela.. dalam kes adun PKR ni sapa yg nak menuntut bela??? ada pihak dok suh dia letak jawatan.. sedangkan gambar tu dia ambil semasa dia tido.. bukan suka suka pegi hotel dok main dan rakan adegan seks secara sukarela.. kannnnn! politik memang bacin! emo~



ni ler lelaki yg di syaki bertanggungjawab di atas penyebaran gambo bogel ahli politik tersebut... namanya korang cari lah sendirik.. sbb lom terbukti dia bersalah kan.. spekulasi jer.. lelaki ni berbangsa melayu.. dilaporkan sebagai kekasih ahli politik tersebut.. duduk serumah lagik... hmm paham paham jer la.. ish ish.. ntah la.. bersalah atau tidak kita tunggu jer la.. yang pasti.. korang taste x?? ehmmmm.. jgn malu malu ek~


stress kan.. skrg ni korang hati2 ler.. lepak mana ker.. nak pi fitting room ker.. nak pi public toilet ker.. mana mana jer lah.. ntah ntah.. ada jer mat mat skodeng nak cari bahan.. x pasal pasal tetiba video korang naik rating ek.. siot jer! benda benda ni bole belaku tanpa kita sedar ek.. just nak korang berhati hati la selalu..

kalo sesapa pi jumpa stranger ker.. tido umah stranger ker.. pi umah urut ker... hati hati la.. kot kot korang tengah sedap sedap tido.. tetiba gambo bogel korang kena ambik.. pastu dia sebarkan kat kawan kawan dia.. dunia ni kecik.. kot kot kawan kawan dia tu.. antara orang yg korang kenal plak.. kecoh jadinya.. memang jijik ler perangai orang mcm tu... kurang asam jawa tul!

ada gak jenis PLU yg suka sex cam kannnnnnnn.. sapa tu?? hah angkat tangan jangan memalu... hati hati ler.. kot kot.. adengan korang kena rakam ker.. x pasal pasal kan... len kali jgn show off whole body... part part tetentu udah ler.. ops... shin bukan nak ngajar ek.. saje bagi tips.. hehehe erkkkkkkkkkkkk... jgn salah paham.. shin x buat benda alah mengcam cam diri ni.. i'm inesen ok!! ( sat shin ingat ingat balik.. kot kot ada.. ) grrrrrrrrrrr........ grrrr.....

terpulang la kat korang.. buat baik berpada pada.. buat jahat.. boleh ker sekali jer... biar bekali kali... sbb shin tau... korang bukan malaikat.. xde sifat maksum.. tp.. jgn la buat tahik.. buat pasal.. menganggu ketenteraman hidup orang lain... x de faedah.. nanti bila korang dah betemu buku ngan ruaa.. pedang betemu pedang... hik hik.. tau la nasib korang.. kan hidup aman damai bagus... xde masalah.. jiwa tenang...




perghhh jahat giler kan.. sanggup diaorg bikin gambo mawi jadi camni... sian mawi.. shin terpaksa edit.. sebab terlalu lucah untuk di masukkan ke dalam blog ni... dioarg ni xde keje agaknya.. ja'at! shin yg inesen ni tak sanggup tengok banyak kali.. adalah 15 kali shin tengok.. betul ker ni?? kalo x betul pon.. nampak macam hehehe malu nak cakap.. i'm inesen....

sekian ek~


m(^o^)m


* i'm shin.. i'm inesen

1 comment:

AzAz said...

gmbr ahli politik tu sy ada,,, Opsss...

klu gmbr mawi cam g2, muntah hijau kluar seker2 smpi pitam Opsss