Friday, February 6, 2009

hari jumaat yang gumbira

naper ntah shin paling suka ari Jumaat... sonok lain macam... rasa mcm cahaya keimanan meresap resap dalam tubuh badan.. lantas menggerakkan urat nadi sentiasa berdenyut.. walaupun tau pintu taubat terbuka luas... tp.. bahana nak taubat tu ado??? nan ado! kekadang jer.. isk isk.. apa nak jadi laa budak inesen jaman sekarang... ngee~

dia datanggg... dengan surat surat nya... dia datanggg... dengan moto kapcai nya... dia datangg tang tangg tangggg....

ari ni kul 11 lebey.. shin pasan bunyik moto pakcik posmen berhenti depan umah.. bunyik moto posmen ni sepesen jer.. leh kenal.. pastu dia bunyikan hon.. '' tin tin'' hah betul la tu.. pakcik posmen.. tp babah shin dah kuar umah dulu.. then dia masuk dia bagi 1 surat bank.. 1 bungkusan.. dia sibuk nak tau.. apa isi kandungan bungkusan tu.. busy body tul.. shin cpt cpt masuk bilik...

erkk pesal usagi nyelit nak bergambo gakkk... ouhh nak cover ek.. bagus bagus bagus!

hmm surat bank tu shin dah leh agak.. abang shin lambat bayar kete lah tu.. di sebabkan guna nama shin.. x pasal pasal.. bank asyik tepon bagi warning jer.. hampeh... mencik.. pandai guna kete jer.. tp x reti nak bayar.. sib baik abang sendiri...

then.. shin bukak bungkusan yg di hantar oleh seseorang yg misteri.. heheheh... shin dah leh agak apa benda dalam bungkusan ni... jeng jeng jeng............ kan betullll!! sukanyaaa... mekasih ek syir huzerra... terima kasih daun keladi kalo ada duit lebey next time bagi la CD... kann heheheh

apapon kepada syir... shin ucapkan mekasih sbb sudi bagi boxer kat shin... happy sgt!! mmuahh muahhh... semoga keje rerajin.. dapat gaji... leh belanja shin plak ek tengok wayang Upin & Ipin.

hmm wangi boxer tu... baper kilo sembur perfume ek hehehehe.. choppp.. cuba tengok.. tangan usagi letak kat ner... wahhh usagi gatai... x inesen mcm shin...

sekian


m ( ^o^) m


* i'm shin i'm inesen

3 comments:

zerra said...

huh!!
spe bg tuh???
cureng ehh????

AzAz said...

BOXER???? ada org bg tuh??? naper erk? selalunya org bg benda2 cam tu maknanya dia "nak"... sama klu laki bagi coli kt pompuan... shin ni bi ker? Ops...

i'm shin... i'm inesen said...

azaz : sshhhh!