Wednesday, February 11, 2009

Upin & Ipin


Hyeeeeeeeeeeeeeee.... saya Upin dan ini adik saya Ipin..



ngee... shin mula jatuh cinta tengok cite Upin & Ipin ni masa Raya tahun lepas.. kira dah ketinggalan bas masa tu... x tengok pon kat tv.. tetiba orang sibok dok cite pasal Upin & Ipin.. blur kejap... then shin selongkar youtube.. hik hik.. akhirnya dapat tengok dari espiod 1 sampai last episod pada masa tu.. ( lom wujud 2nd season ) mekasih youtube.. mujur ada! Ouh bagus bagus bagusss....

waaahh memang chomey giler barbie doll... x tahan tengok perangai diaorg ni.. isk isk.. sib baik anak sedara shin x de mcm diaorg.. kadang kadang geram tengok sebab chomel.. kadang kadang sebab nakal sangat... huhuhuhu...



then puasa tahun lepas.. kuar plak 2nd season.. walau x sehebat jalan cite macam yang 1st season tu.. tp ramai watak baru.. still besh jugak! shin x missed tengok... besh besh besh!

esok.. bermula lak.. Filem Upin & Ipin - Geng Pengembaraan Bermula.... wahhh shin tunggu sangat sangat nak tengok kat wayang.. x sabar... camne la agaknya cite ni bila main kat wayang ek.. gempak ker ek?? yang paling besh.. watak Upin & Ipin di perbanyakkan lagi dalam filem ini.. khas atas perminataaan orang ramai.... bagus bagus bagus....

tapi kan........ sapa yg nak bawak shin tengok citer ni ek.. ader ker ada ker??? sedey :'(


sekian


m(^o^)m



Trailer : Upin & Ipin Geng Pengembaraan Bermula



* i'm shin... i'm inesen

2 comments:

AzAz said...

cuba nak minat, tapi xleh, camner yer... sy suka gak tgk cartoon...mcm atashinchi (tu ke ejanya) cartoon jepun psl mak dia yg ting tong tuh... best

i'm shin... i'm inesen said...

azaz : shin ada 2 box set atashinci.. original lagik.. ngee.. cakap melayu!