Monday, February 16, 2009

keEgoan shin cedera lagik



erkk Ego shin cedera lagi... tempat yang sama.. cehhhhhhh... betul la kata orang.. walau di obat.. parutnya tetap ada.. dan mungkin berulang lagi kecederaan tu..

bangun lambat lak ari ni... 10.48 pagi baru nak bangun... pastu rendam baju sat.. mandi lebih kurang.. sbb nak pi gunting rambut.. kul 11 lebey sampai workshop.. suh sorang brader tu tolong bikin.. sambil ngomel.. bulan lepas baru betulkan dah rosak semula.. sementara nak tunggu moto siap.. jalan kaki pi kedai gunting rambut.. hik hik.. lega dah gunting rambut... x rasa rimas lagi... x yah nak sikat sikat.. guna jariiiiiii pun boley!

sampai workshop tu.. moto x siap bikin lagi.. hampeh.......... lamanya. orang x sabo nak balik. dekat kul 2 baru siap. ciss lama betul... terbang RM25 Brother pomen tu sempat ckp.. moto Ego memang kalo sekali dah buat hal.. akan terus meragam.. dia suh tukar moto lain.. cehh.. malas ar.. duit tu byk lagi utk kegunaan lain.. pastu brother tu dok tanya.. seblm ni sapa yg bikin moto.. shin ckp la xkenal.. budak tu x keje ari ni kot... sbb x nampak kat dalam kedai tu.. brother tu ckp la nama budak tu... erkk dah benti pun.. sbb buat keje x bagus... patut la moto shin cedera lagik.. ek eleh.. x terer rupanya...









lama sangat menunggu.. sempat cuci mata sat.. ''bro, nak shin tolong gosokkan ker?''


skrg ni dah ok dah moto.. leh rempit lelaju... hope lepas ni jangan rosak rosak lagi.. cayang Ego.. kata orang kan.. kalo nak tukar moto ker kete ker.. jangan sebut kuat kuat.. lebih lebih lagi dkt kenderaan lama korang tu.. nanti dia majuk.. lagi meragam macam macam hehehe ntah la betul ker x... korang nak celen shin rempit?? jom sekilo! sapa kalah jadi bottom~

sekian~




kalo ada mechanic cam ni kan besh.. x pakai baju.. spender bagi nampak huhhuhu tunggu lama pun xper

* i'm shin... i'm inesen

4 comments:

Kaka' said...

ego yg inesen

i'm shin... i'm inesen said...

well..

AzAz said...

shin mmg tangan panas... baru je tu hari dh cedera lagi... camni smua brg2 xkan tahan lama... hp shin jatuh longkang... pas apa lagik... patutlah bf shin pun x tahan Opsss...

i'm shin... i'm inesen said...

azaz : siot hahaha