Tuesday, February 10, 2009

hujan oh hujan.. kenapa x mau turun...

setiap kali shin tengok cuaca kat luar.. selagi tu la shin berharap hujan akan turun.. naper la dah lama hujan x turun.. last turun masa CNY aritu.... skrg ni panas sangat sangat...

ntah la.. sebelum ni lagi shin mmg suka time hari ujan... rasa selesa... sejuk jer... aman damai sentosa... sama gak patternnya ada orang rasa lega lepas menangis puas puas... shin plak rasa lega lepas hujan turun puas puas... huhuhuh

masa kekecik dulu.. pantang hari hujan... mesti nak mandi hujan.. hehehe.. pastu masuk umah kena bantai... nanges... hehehe tu je la kejenya

kalo time hujan.. kat umah shin mesti ada atap yg bocor.. time tu la.. sibuk susun besen.. hehehe dah leh agak dah.. part mana hujan akan jatuh.. kalo parent nak kuar umah.. awal2 dah letak besen kat tempatnya.. kot kot masa kuar nanti tetiba hujan.. kalo umah orang yg lagi miskin camne la agaknya ek.. mcm cite zaman P Ramlee.. yg mak dia makan time hujan... abis air hujan masuk dalam makanan.. sedey.. shin xleh tengok cite cite sedey camtu.. mmg elak.. erkk tetiba emo lak :'(

harapnya esok hujan akan turun.. InsyaAllah

sekian


tengok la.. tenang jer kan kalo tengok hari hujan.. erkk kalo begomol dalam hujan apa rasa ek?? ops.. terlebey suda!



m(^0^)m



* i'm shin... i'm inesen

4 comments:

Kaka XY said...

Bagus gak ujan..hehe

Azward Azis said...

tadi kan dah hujan... lebat plak tu.. suka? ehhehehhehehe

i'm shin... i'm inesen said...

suka suka suka! terasa nak mengawan sambil di limpahi ari hujan... ngee~ ops i'm inesen

AzAz said...

bila mengawan shin dok atas ke dok bwh...Opsss