Saturday, January 9, 2010

i'm shin.. i'm inesen.. i'm biasa biasa


arini shin confuse.. hmm.. ada yg bikin shin confuse.. tetiba dipersoalkan naper ada org suka kat shin... aishhhhhhh.. kalo shin x tau ada org persoalan benda ni... mmg serius shin x terpikir pun... kecewa gak.. camne leh ada yg mempertikaikan... apa salah shin?? sob sob~

Ok guys.. I'm shin.. i'm inesen.. and I"M STILL SINGLE! jelas tak??

pastu.. mungkin dalam ramai ramai yang kenal shin.. ada la sorang dua jer yg suka kat shin.. dan kepada yg sorang dua tu.. meh sini shin nak habaq... supaya korang leh pikir masak masak.. pikir banyak banyak kali sebelum nak suka kat shin..

SHIN TAK BIJAK PANDAI

SHIN TAK KAYA


SHIN TAK HEBAT


SHIN TAK KACAK

SHIN TAK STR8


SHIN TAK BERGAYA

SHIN TAK MENARIK

SHIN INESEN 100% DI TANGGUNG HALAL


hah.. puas hati?? so.. jangan menyesal... dan shin harap.. xde lagi yg persoalankan naper ada org suka kat shin.. so.. harap semua dah maklum.. korang x dapat apa yg korang demandkan kalo suka kat shin...

p/s : PUAS???? shin buat baik ngan orang.. so shin harap orang akan buat baik kat shin.. kalo shin dah hilang percaya.. x berkawan pun xper.. x rugi!

sekian~


*i'm shin.. i'm inesen

12 comments:

Terry said...

everybody is not perfect,
no one is,
but we can try to be right?
you dont have to be prefect for someone to like or love you,
hehe.

embrace who you are,
and ignore those who despise you,
:)

Privacy_Resident said...

shin tak str8?
maksudnye?
ayoyo~

Frodo Baggins said...

fes time wa masuk sinin, wa tu lu sof spoken nyer org ~ pedulikan ... if diorg rasa mereka PERFECT then ask them ... try walking on water!!! wa anti giler ngan makhluk yg ske argue org len! kaya pun bawak mati ke? hensem pun sampai tua ke?

Cool & relax bro ..

AzAz said...

senang aje, cinta tu kan buta... x nmpk smua tuh... jgn sedeh2 yer... tahun ni sure x single lagik... yer ker Opss...

azwan ali pun x str8 tapi maseh ada org yg nak kawen dgn dier, boley...

bOyFeiZ said...

dah lama x komen kat oage shin..hurmmm.. suka tu kan subjektif..tp shin mesto dah cukup matang nak buat keputusan kan...cheerr bro!!

simple caRelle said...

suke salah..xsuke salah...
kompius!~ hahhaa

Adam said...

jom shin kite sama2 menjadikan diri kita tak single....bleyyyy

Terry said...

tak bleyyy.. ada orang dah melamar shinn !!! ;)

ZaCk AzRiN said...

salam kepad shin. dh agak lama z myepi xmngomen blog shin nie. agak bz n byk lg mslh yg perlu z settle kan. nmpknyer shin ade masalah. ermmm...manusia mmg xperfect. ttapi manusia adlh sbaik2 cptaan. MANUSIA BOLEH JADI YANG TERBAIK. ingat tu. just b our self. siapa pn kter bersyukurlah. stiap manusia itu mpunyai kuasa mutlak untuk memperbaiki diri tanpa boleh dipertikai dan dihalang oleh sesiapa pun. oleh itu, z hrp shin tabah dan rasionallah dlm mniti khidupan seharian. pd mereka yang sering mendatangkan masalah pada org lain dan memperkecilkan org len, lihatlah diri anda. adakah anta perfect? salam 1malaysia.
=)

AzAz said...

sape yg melamar shin tu terry? terry sendiri ker...Opss...

terima aje lah org tu shin ooiii... ko pn dh lama bebenor membujang... bila lagi nak mrasa! Opss...

AzAz said...

terlupa nak komen... shin ada lesung pipit kedua2 belah pipi... tu plus-plus tuh, bkn smua org ada... tu yg jadikkan shin special taw...
sapa kata shin x hensem??? kehenseman x bole diukur oleh diri sendiri... ia ditentukan oleh org lain... occay!

mcm Abg adam dryx, dia bangga memiliki lesung pipit di pipi kanannya... itew le jadi tag kt belog dia...

sukalah kt org yg ada lesung pipit... yg ada dagu W... yg bermuka segi... merembes...Opss!

:)

sHaH said...

ades..part yg tak str8 tu aku jadi pening lalat..